her er noget spændende om x800 og 6800 kor~
Fra : Johnny B

Dato : 23-08-04 16:59

http://www.theinquirer.net/?article=18029

holder det vand eller er det en "købt" annonce ????

--
Johnny [ 2000 Frb. ]
--------

Fra : Bernhard Ege

Dato : 23-08-04 17:15

Johnny B wrote:
> http://www.theinquirer.net/?article=18029
>
> holder det vand eller er det en "købt" annonce ????

Det nævnte punkter lyder rimelig nok, men som fortalt af en nvidiot.
Derfor blev nvidia's extreme strømforsyningskrav og pladskrav heller
ikke nævnt. Det ville jo trække ned.

mvh Bernhard

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 23-08-04 17:16

den artikkel er ikke det "papir" værd den er trykt på før hl2 kommer ud og
vi ser hvor stor forskellen rent faktisk er.

Han poienterer ganske rigtigt at mange spil vil benytte d3 enginen. men jeg
er nu også ganske sikker på der vil være mange spil der benytter hl2
enginen. Derudover skal man ikke forkleine at hl mods alle dage har været
mere populære end fx q3 mods.

/Dan

Fra : Sven

Dato : 24-08-04 17:10

Dan Mørkbak Sørensen wrote:
>Derudover skal man ikke forkleine at hl mods
> alle dage har været mere populære end fx q3 mods.

Øhh, nu er det jo sådan, at det originale HalfLife (og CS) er bygget på
Quake2 enginen, så uanset om HL er mere eller mindre populær end andre spil,
så er det nu ID-software der har leveret enginen

Sven

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 31-08-04 14:56

faktisk er det en blanding af q2 og q1 enginen, men lad nu det ligge ;)

Fra : Brian Lund

Dato : 24-08-04 16:45

> http://www.theinquirer.net/?article=18029
>
> holder det vand eller er det en "købt" annonce ????

Jeg har lige set Doom 3 på en P4 3GHz, 1024 MB RAM, X800 Pro...

Den kørte spillet udemærket (næsten perfekt) i højeste indstilling, i
1280*1024, der var lidt problemer i 1600*1200 når nye textures skulle
swappes, men ellers kørte det også _meget_ godt der...

Og ifølge den her:
http://www.driverheaven.net/showthread.php?p=423812#post423812

Ja, så kommer HL2/CS:S nok til at køre noget bedre på ATI's kort!

Brian

Fra : Anders Lund

Dato : 24-08-04 21:30

Brian Lund wrote:

> [...]
> 1280*1024, der var lidt problemer i 1600*1200 når nye textures skulle
> swappes, men ellers kørte det også _meget_ godt der...

Ja, det kører faktisk ret godt. Jeg har dog valgt at skifte ned i
1024*768 - bare lige for att få det til at kører lidt bedere. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 24-08-04 22:35

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message

> Ja, det kører faktisk ret godt. Jeg har dog valgt at skifte ned i
> 1024*768 - bare lige for att få det til at kører lidt bedere. :)

Er det nu, at jeg skal skrive, at mit GeForce 6800GT kører spillet flydende
i 1600x1200 i high settings?

Fra : Brian Lund

Dato : 25-08-04 00:02

> Er det nu, at jeg skal skrive, at mit GeForce 6800GT kører spillet
flydende
> i 1600x1200 i high settings?

Vi snakker her om "ultra quality" altså den højeste indstilling, i "high
quality" er jeg overbevist om at X800 Pro kortet også kunne klare 1600*1200
uden problemer til enhver tid!

Brian

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 25-08-04 16:39

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message

> [...]
>
> Vi snakker her om "ultra quality" altså den højeste indstilling, i "high
> quality" er jeg overbevist om at X800 Pro kortet også kunne klare

Ultra quality er ikke interessant, da der endnu ikke findes grafikkort med
512 MB.
Samtidig er forskellen mellem high og ultra quality ikke bemærkelsesværdig.

Fra : Brian Lund

Dato : 25-08-04 16:47

> [...]
> 512 MB.
> Samtidig er forskellen mellem high og ultra quality ikke

Well, havde det "kun" kørt i "high quality" tror jeg også at det også havde
kørt flawless der...
Jeg kan fortælle nærmere imorgen, da jeg skal til LAN med ham igen!

Brian