Ekstra strømforsyning til MSI FX 5900?
Fra : MSI

Dato : 22-08-04 12:15

Anvender et MSI FX 5900XT VTD128 i en Dell 4550. Grafik kortet kræver ifølge
æsken "minimum 300W system power". Har blot koblet kortet til PC'ens
eksisterende strømforsyning. Ifølge Dell's manual har denne model 250W
strømforsyning. Hvordan vil jeg kunne teste eller hvilke problemer vil
indikerer at jeg har brug for mere strøm? Hvis jeg skal installere ekstra
strømforsyning hvor finder jeg da en smart vejledning.

Venligst
MSI@hotmail.com

Fra : Anders Lund

Dato : 22-08-04 12:37

MSI wrote:

> strømforsyning. Hvordan vil jeg kunne teste eller hvilke problemer vil

Du kan evt. teste med 3DMark - lad programmet tæve CPU og grafikkort og
se om det stadig kører.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk