TV-Out Problem
Fra : Kim Strh

Dato : 21-08-04 16:23

Hej jeg har et GF4 med TV-out. Og når jeg sætter et S-Video kable i og i en
scart adapter men S-Video og 3 hun stik Rød, Gul og Hvid. Jeg ved at Rød og
Hvid er lyd, og at den gule er video. Men når jeg sætter det til s-video
bliver det sort/hvid, kan man løse det problem med et andet stik til den
gule eller hvordan.

Kim Strh

Fra : iddqd

Dato : 21-08-04 19:48

Kim Strh wrote:
> [...]
> Hvid er lyd, og at den gule er video. Men når jeg sætter det til s-video
> bliver det sort/hvid, kan man løse det problem med et andet stik til den

Mon ikke du finder svaret i denne tråd:

http://makeashorterlink.com/?P52F23A19

Det med sort/hvid på TV'et er et emne som kommer op ret tit.

Mvh

Bruno

Fra : Kim Strh

Dato : 24-08-04 16:28

Fandt ud af man kunne kortslutte Y (luminance+sync) og C (crominance)
Så får man farver på. Satte bare et stykke ledning ned i scart stik adapters
S-Video.
http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/svideo2cvideo.html