Q: Asus GeForce 3 TI200
Fra : Jan Hougaard

Dato : 19-08-04 05:46

Nogen der kan fortælle mig on subj køre på 1.5 eller 3.3 volt?

mvh Jan Hougaard

Bemærk SPAM-filter ved e-mail henvendelse.
Erstat invalid med dk

Fra : Carsten

Dato : 19-08-04 08:02

Se evt. selv efter her http://www.asus.com/products/vga/v8200t2/overview.htm
Mit gamle Asus GF3ti200 kørte udmærket på op til AGPx4 gammelt bundkort, og
min svoger som overtog det har det kørende på nyere bundkort med AGP 1,5
volt
er jeg næsten 100% sikker på.

Mvh
Carsten

Fra : Jan Hougaard

Dato : 19-08-04 15:55

"Carsten" skrev i en meddelelse news:YbYUc.25$dK7.4@news.get2net.dk...
> Se evt. selv efter her http://www.asus.com/products/vga/v8200t2/overview.htm

Det har jeg selvfølgelig prøvet. Kunne bare intet finde om det.

> Mit gamle Asus GF3ti200 kørte udmærket på op til AGPx4 gammelt bundkort, og
> min svoger som overtog det har det kørende på nyere bundkort med AGP 1,5
> volt er jeg næsten 100% sikker på.

Det lyder fornuftigt.
Jeg ved bare ikke om jeg tør prøve, da Soltek skriver at AGP porten brænder af, hvis
man ikke montere et 1.5volt grafikkort.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-08-04 19:49

> [...]
> Det lyder fornuftigt.
> Jeg ved bare ikke om jeg tør prøve, da Soltek skriver at AGP porten

Jeg bruger selv et GF3 ti200 på mit Abit AN7 der understøtter AGP x4 x8, og
det kører helt uden problemer.
Forskellen på Soltek og Abit er næppe ret stor når vi taler om at brænde en
AGP port af, det er jo samme spændinger de kører med som standard.

Mvh
Benjamin

Fra : Jan Hougaard

Dato : 20-08-04 17:46

"Laziter [9440]" skrev i en meddelelse ...

> [...]
> Forskellen på Soltek og Abit er næppe ret stor når vi taler om at brænde en
> AGP port af, det er jo samme spændinger de kører med som standard.

Har selv et AN7, men dette er til en Barbone, som kun har en 200w PSU til rådighed.
Måske er det for at begrænse forbruget, uden jeg aner om et 3.3 volt bruger mere strøm
end et 1.5 volt grafikkort.

Fra : Peter Pan

Dato : 19-08-04 19:36

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan fortælle mig on subj køre på 1.5 eller 3.3 volt?

Kortet kan begge dele, og kan uden problemmer selv finde ud af hvad den skal
køre.

Mvh
Anders

Fra : Jan Hougaard

Dato : 20-08-04 17:43

"Peter Pan" skrev i en meddelelse news:cg2rg7$23tb$1@news.cybercity.dk...

> Kortet kan begge dele, og kan uden problemmer selv finde ud af hvad den skal køre.

Det lyder fornuftigt