HIS Excalibur X800 XT IceQ II
Fra : Jacob Vognsen

Dato : 18-08-04 16:33

Hey nogem som ved hvornår dette kort lander i de dansker butikker?

På forhånd tak!

Med venlig Hilsen: "Ham den skøre :P"

Fra : René Helsager

Dato : 18-08-04 19:27

"Jacob Vognsen" <biatch@oncable.dk> wrote in message
> Hey nogem som ved hvornår dette kort lander i de dansker butikker?

http://www.mindstormsystems.dk/ har HIS EXCALIBUR ICEQ II ATI RADEON X800
PRO VIVO på lager

Fra : Jacob Vognsen

Dato : 18-08-04 23:03

"René Helsager" <nomorespam@privat.dk> wrote in message news:<41239f62$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> "Jacob Vognsen" <biatch@oncable.dk> wrote in message
>
> http://www.mindstormsystems.dk/ har HIS EXCALIBUR ICEQ II ATI RADEON X800
> PRO VIVO på lager

Ja det er Pro version men er XT version jeg skal ha fat på, er der
ikke nogle tyske sites hvor man kan købe det?? mener jeg at jeg har
hørt...

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-08-04 12:43

Jacob Vognsen wrote:
> Ja det er Pro version men er XT version jeg skal ha fat på, er der
> ikke nogle tyske sites hvor man kan købe det?? mener jeg at jeg har
> hørt...

http://www.overclockers.co.uk/acatalog/X800_Series.html

Men de står til Preorder. Hvor lang leveringstid det giver ved jeg ikke, men
jeg ville sende dem en e-mail og spørge.