GeForce 6800GT
Fra : Per Nielsen

Dato : 18-08-04 13:08

Er der nogen der ved hvor disse kort er på lager i øjeblikket? Evt. i
udlandet? Havde ellers forudbestilt et sådant kort, som skulle komme på
lager i dag d. 18., men nu er det da sågu udskudt til d. 26.. Man bliver jo
hammertræt af at vente, og når nu Doom3 er på vej til postkassen

Fra : Nicolai

Dato : 18-08-04 14:26

max...

Og nej, det meget små mængder der kommer :(

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-08-04 14:40

Nicolai wrote:
> Og nej, det meget små mængder der kommer :(

:,-(

Jeg håber der er nogen der kender nogle links i enten Tyskland, Sverige
eller England.

Fra : ct

Dato : 18-08-04 18:30

> Jeg håber der er nogen der kender nogle links i enten Tyskland, Sverige
> eller England.

www.overclockers.co.uk

har gainward, galaxy, leadtek, MSI, POV, Sparkle og XFX på lager alle i GT.

Hvad er problemet

claus

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-08-04 19:06

ct wrote:
> www.overclockers.co.uk
>
> har gainward, galaxy, leadtek, MSI, POV, Sparkle og XFX på lager alle
> i GT.
>
> Hvad er problemet

Ingen problemer overhovedet. Jeg fandt dem for et par timer siden, så jeg
har faktisk bestilt et Gainward 6800 GT Lige netop det er så ikke på
lager, men de skriver 1-3 dage. Jeg gider ikke at vente på at kortene kommer
til Danmark længere.

Jeg betaler via VISA, så de ville have noget ekstra dokumentation for at min
adresse er rigtig. Noget med at "due to Privacy Laws we have been unable to
perform our usual address verification checks with your bank". Så jeg har
scannet nogle kvitteringer og sendt afsted. Så jeg ser meget gerne et 6800GT
arrivere her i næste uge

Fra : Nicolai

Dato : 18-08-04 20:20

> www.overclockers.co.uk
>
> har gainward, galaxy, leadtek, MSI, POV, Sparkle og XFX på lager alle i GT.

Men sygt - så er det jo endnu mere mystisk at DK ikke kan levere...

Fra : Nicolai

Dato : 18-08-04 20:13

> www.overclockers.co.uk
>
> har gainward, galaxy, leadtek, MSI, POV, Sparkle og XFX på lager alle i GT.

MEGATIP der! - tak. bestiller nu!

Fra : Nicolai

Dato : 18-08-04 20:32

> www.overclockers.co.uk
>
> har gainward, galaxy, leadtek, MSI, POV, Sparkle og XFX på lager alle i GT.
>
> Hvad er problemet

Hvad er leveringstiden (har lige bestilt ;)

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-08-04 21:10

Nicolai wrote:
> Hvad er leveringstiden (har lige bestilt ;)

Hvis de har på lager er det som regel noget med 3-5 dage fra England. Og så
skal du lige regne weekenden med

Fra : Nicolai

Dato : 20-08-04 10:49

> www.overclockers.co.uk
>
> har gainward, galaxy, leadtek, MSI, POV, Sparkle og XFX på lager alle i GT.
>
> Hvad er problemet

Problemet er at de er alt for tunge at danse med:

Dear x x
There has been a problem with your payment for order x (Internet ref xxx).
Please contact your issuing bank and advise us how you wish us to progress
with your order.

The most common reason for a bank declining the payment is when their fraud
detection systems detect an unusual spending pattern - these are quite
sensitive and are often wrongly triggered if you do not often use the card
for mail order transactions. In these cases it just takes a short call to
your bank to allow the card to be processed by ourselves.

Please contact myself on email at orders@overclockers.co.uk (please do not
email credit card details).

Og kortet fejler INTET - har netop checket med min bank...

De spilder min tid. Jeg HAR emailet kontoudtog som bevis som de bad om...

Fra : MKH2

Dato : 20-08-04 08:59

Min kammerat har lige, (18/8), købt et POV 6800GT hos midtdata.dk
Leveret ved hans dør igår...
Mon han spiller Doom3 nu ???

Martin.

Fra : Nicolai

Dato : 20-08-04 10:10

> Min kammerat har lige, (18/8), købt et POV 6800GT hos midtdata.dk
> Leveret ved hans dør igår...
> Mon han spiller Doom3 nu ???
>
> Martin.

MSI - til hver en tid... sølle 29db.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 22-08-04 10:27

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
> MSI - til hver en tid... sølle 29db.

Hvordan er varmeudviklingen så på det kort.

/Kenneth Iversen

Fra : Nicolai

Dato : 22-08-04 10:59

> Hvordan er varmeudviklingen så på det kort.

Plejer ikke at være værre end de andre kort. MSI's køling er god.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 20-08-04 13:37

"MKH2" <mkhenrichsen_fake@mail.dk> wrote in message

> Min kammerat har lige, (18/8), købt et POV 6800GT hos midtdata.dk
> Leveret ved hans dør igår...
> Mon han spiller Doom3 nu ???

Så er han da lidt af en tøsedreng. Det spil skal jo spilles om natten i
mørke med kun lyset fra monitoren og lyden skruet godt op.