Hvor finder jeg 'hardware ID' ?
Fra : Morten Bowman

Dato : 04-09-04 15:53

Hejsa
Jeg skal bruge mit Hardware ID. Men hvor finder jeg det henne?
WinXp

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Morten Larsen

Dato : 04-09-04 17:20

Denne bruger de fleste vist http://www.lavalys.com/products.php?lang=en Jeg
bruger Aida32 som er udgået og har ikke prøvet lavalys, men 'ID' programmet
skulle virke fint.

Mvh Morten

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-09-04 17:58

On Sat, 4 Sep 2004 18:20:00 +0200, "Morten Larsen"
<mortenll55_fjern_@primail.dk> wrote:

>Denne bruger de fleste vist http://www.lavalys.com/products.php?lang=en Jeg
>bruger Aida32 som er udgået og har ikke prøvet lavalys, men 'ID' programmet
>skulle virke fint.

Fint lille program med mange gode oplysninger. men hvor finder jeg Hardware
ID?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-09-04 20:07

Morten Bowman skrev:

> Fint lille program med mange gode oplysninger. men hvor finder jeg
> Hardware ID?

Som Palle er inde på hvad er det så helt præcist du efterspøger i
blinde?

"Hvem" har sat dig til at søge efter HardwareID og på hvilken hardware
del?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-09-04 21:17

On Sat, 04 Sep 2004 21:06:50 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>Som Palle er inde på hvad er det så helt præcist du efterspøger i
>blinde?
>
>"Hvem" har sat dig til at søge efter HardwareID og på hvilken hardware
>del?

Well jeg ved ikke præcist, men måske nogle gjorde?
Jeg synes nemlig også at det er meget diffust. Det er StyleXP der skal bruge
det.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-09-04 22:22

Morten Bowman skrev:

> Well jeg ved ikke præcist, men måske nogle gjorde? Jeg synes nemlig
> også at det er meget diffust. Det er StyleXP der skal bruge det.

Diffust ja tak

Jeg vil mene hver del i computeren har et ID/serienummer.

Fra : Leony

Dato : 04-09-04 22:23

> Well jeg ved ikke præcist, men måske nogle gjorde?
> Jeg synes nemlig også at det er meget diffust. Det er StyleXP der
> skal bruge det.

2 sekunder på TGT soft's, StyleXP's kreatører, hjemmeside:

Where is my Hardware ID?
The Hardware ID can only be found inside TGT Soft software products
(Style XP and StyleBuilder). First run Style XP (or Style Builder) and
then click the "Register..." button. From the menu, you can also select
Help... About. Please note that Style XP and Style Builder do not have
the exact same Hardware ID. If you click "Register via Web" the Hardware
ID will automatically be entered in for you.

If you register by clicking "Register Style XP" or "Register
StyleBuilder" below, you will have to enter in your Hardware ID. It is
easiest to select the Hardware ID with the mouse, then use Copy (Ctrl-C)
and Paste (Ctrl-V) to place the Hardware ID on the web page.
http://www.tgtsoft.com/purchase.php

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-09-04 09:00

On Sat, 4 Sep 2004 23:22:59 +0200, "Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>easiest to select the Hardware ID with the mouse, then use Copy (Ctrl-C)
>and Paste (Ctrl-V) to place the Hardware ID on the web page.

Thnx, det burde jeg nok have overvejet

Fra : preben nielsen

Dato : 05-09-04 15:19

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en
meddelelse news:de8kj0h1at096dge7ob3621og2d9nu1dm1@4ax.com...

> Well jeg ved ikke præcist, men måske nogle gjorde?
> Jeg synes nemlig også at det er meget diffust. Det er StyleXP
der skal bruge
> det.

Det er da et nummer de selv udregner udfra din nuværende hardware

Hvis problemet er at du på et tidspunkt har købt en licens og nu
har udskiftet hardware, så et ikke længere virker, så bare henvend
dig til TGTSoft, så får du en ny kode.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-09-04 21:42

On Sun, 5 Sep 2004 16:19:18 +0200, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>

>Hvis problemet er at du på et tidspunkt har købt en licens og nu
>har udskiftet hardware, så et ikke længere virker, så bare henvend

Ja jeg tror også det bliver en mail til support

Fra : Palle

Dato : 04-09-04 18:29

Hvad mener du?

Fra : Henning

Dato : 05-09-04 16:32

On Sat, 04 Sep 2004 16:53:22 +0200, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Hejsa
>Jeg skal bruge mit Hardware ID. Men hvor finder jeg det henne?

Pillerne stumperne ud og aflæser serienummeret?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk