kan ikke aktivere SPDIF
Fra : simsalabim

Dato : 03-09-04 08:25

Har et ældre lydkort (winfast 4xsound) som har siddet i en 98me maskine og
virket som det skulle med signal ud af coax og optical
Nu har jeg sat det over i en AMD 2400+ m. XP pro og hentet de senest
opdaterede drivere til XP hos Leadtek.
Al analog lyd virker, men de digitale indstillinger er nedtonet. Er der
nogle der har forslag til at jeg kan komme videre. Findes der nogle *.ini
filer eller andet hvor man kan se hvordan det er sat op.

Hvis man mener jeg aldrig vil få det til at virke, vil jeg gerne have
forslag til et andet lydkort, kravet er bare at det skal have digital out,
da jeg vil have det tilsluttet min digital forstærker når jeg skal afspille
film og musik.

Fra : Leony

Dato : 03-09-04 17:46

"simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Al analog lyd virker, men de digitale indstillinger er nedtonet. Er
> der nogle der har forslag til at jeg kan komme videre.

Du er ikke kommet til at ændre indstillingen på de små kontakter?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : simsalabim

Dato : 04-09-04 08:20

> Du er ikke kommet til at ændre indstillingen på de små kontakter?

Jeg har prøvet alle mulige kombinationer på dip-switchen