plustek usb flatbed scanner / xp
Fra : Jens Nielsen

Dato : 28-08-04 08:44

jeg har netop fået xp installeret på min pc - tidligere brugte jeg win98 og
min skanner virkede perfekt - nu virker den ikke mere.

på installationsdisketten står der at den kun duer til win98.

på plusteks hjemmeside er der en driver fra 2001 hvor der står at den gælder
til xp også - den har jeg prøvet at downloade men det hjælper ikke noget.

har i nogle gode ideer eller skal jeg ud og købe en ny skanner?

på forhånd tak

jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-08-04 09:03

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> til xp også - den har jeg prøvet at downloade men det hjælper ikke noget.
>
> har i nogle gode ideer eller skal jeg ud og købe en ny skanner?

Du siger ikke hvilken scanner du har! Men det nytter jo ikke noget at
downloade en driver til XP, den skal også sikkert udpakkes og installeres.

Fra : Jens Nielsen

Dato : 28-08-04 18:19

det er en optic pro u12 skanner.

har prøvet at åbne den downloaded fil og installeret den, men ligelidt
hjælper det.

mvh
jens