Andet multimedie
bentjuul 3670
Aflæse typografi fra pdf
Fra : Storm

Dato : 31-08-04 19:53

Acrobat 6 Professionel - skulle jeg ikke kunne aflæse typografien
præcist for en valgt tekst?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 31-08-04 20:07

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> Acrobat 6 Professionel - skulle jeg ikke kunne aflæse typografien
> præcist for en valgt tekst?

Selvfølgelig kan man det. TouchUp Properties - Text.
Spørgsmålet var aldrig opstået hvis jeg havde haft min højreklliksmus...

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-09-04 15:33

Storm skrev:

> Selvfølgelig kan man det. TouchUp Properties - Text.
> Spørgsmålet var aldrig opstået hvis jeg havde haft min
> højreklliksmus...

Mon ikke du selv har besvaret spørgsmålet i
1gapey7.babetl1qmdkiiN%NinzenREMOVE@ofir.dk?

Jeg driller bare ...

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Storm

Dato : 01-09-04 20:35

Kurt Lund <lund@fabel.dk> wrote:

> Mon ikke du selv har besvaret spørgsmålet i
> 1gapey7.babetl1qmdkiiN%NinzenREMOVE@ofir.dk?

Øv - den kan jeg ikke få frem...

> Jeg driller bare ...

Det har jeg også på fornemmelsen, jeg er ikke sikker på hvordan.
Hvis jeg selv har svaret andre på det engang, men så må det have været i
version 5. Jeg synes den ligger anderledes nu.
- Men højreklik eller ctrl-klik med Mac enknapsmus har såmænd nok ikke
flyttet sig. - Bær over med en godt slidt hjerne - jeg har først
sommerferie om godt en uge - jeg trænger hårdt.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-09-04 21:39

Storm skrev:

> Øv - den kan jeg ikke få frem...

Google Groups kan finde den for dig. :)
http://www.google.com/groups?&as_umsgid=1gapey7.babetl1qmdkiiN%NinzenREMOVE@ofir.dk

--
Hilsen
Madsen

Fra : Storm

Dato : 01-09-04 22:05

Ikke jokke mere i det...
Det er før set at man spørger om det samme 2 gange, men dette - gys.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-09-04 22:20

Storm skrev:

> Ikke jokke mere i det...

Jeg kunne bare ikke lade være. Det var stærkere end mig.

> Det er før set at man spørger om det samme 2 gange, men dette
> - gys.

:)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Storm

Dato : 01-09-04 22:42

> Jeg kunne bare ikke lade være. Det var stærkere end mig.

Så er du tilgivet

--
Venlig hilsen Nina Storm