Andet multimedie
bentjuul 3670
Freeware GIF animations program?
Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 31-08-04 14:22

Jeg mangler et freeware program der kan lidt a la Imageready, men
behøver dog slet ikke at være så avanceret.
Det jeg har brug for er et lille program hvor man kan animere noget gif.
Det skal være så simpelt at en ikke-nørd kan bruge det.

Nogen ideer?
Findes der evt. nogle gamle freeware programmer er det også ok.
Har prøve en gammel Ulead Gif animator v2, men der kan man ikke redigere
på selve grafikken meget.

/Stig

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 31-08-04 15:16

Stig N. Jepsen wrote:
> Nogen ideer?

Kender ikke så meget til det, men der findes noget der hedder MS
GIF Animator 1.0. Måske du kan bruge det?

Lars

Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 31-08-04 15:17

Lars Thomsen Nielsen wrote:

> Kender ikke så meget til det, men der findes noget der hedder MS
> GIF Animator 1.0. Måske du kan bruge det?

Det minder vidst om det andet program jeg beskrev.
Altså det er ikke muligt at lave ret meget grafik i det program.

/Stig