Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobes newsgroup
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 28-08-04 22:17

Jeg har lige via Google opdaget, at der er en usenetgruppe, der hedder
adobe.indesign.windows (plus en masse andre adobe-grupper).

Er der en her, der vil være så sød at fortælle mig, hvilken
news-server adresse jeg skal koble op til? For det ser ikke ud til, at
det er en usenetgruppe, der hentes hjem af tdc. Jeg går ud fra, at det
er ligesom med microsoft's egne nyhedsgrupper.

Eller trænger jeg lige til nye briller?

Venlig hilsen
Kirsten

--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-08-04 22:39

Kirsten Bjorneboe wrote:
> [...]
>
> Er der en her, der vil være så sød at fortælle mig, hvilken
> news-server adresse jeg skal koble op til?

news.individual.net har den gruppe plus flere. Du skal registreres som
bruger for at læse og skrive, men det er gratis. Du kan tilmelde her:
news-register@individual.net - brugernavn og password kommer retur i mail
inden for få minutter.

Et klik her skulle installere serveren i din newsreader:

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-08-04 22:46

"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en her, der vil være så sød at fortælle mig, hvilken
> news-server adresse jeg skal koble op til? For det ser ikke ud til, at

adobeforums.com

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-08-04 23:02

Kirsten Bjorneboe skrev:

> Er der en her, der vil være så sød at fortælle mig, hvilken
> news-server adresse jeg skal koble op til?

Jeg vil råde dig til at koble direkte op til Adobes forum.
Altså <news://adobeforums.com>. Hvis du kobler op via andre newsservere,
kan du risikere at se nogle indlæg, som dem der tilgår Adobe-grupperne
via Adobes web-inteface (hvilket langt størsteparten gør), ikke kan se
og det kan resultere i det rene kaos (jeg taler af bitter erfaring).

For at kunne sende til grupperne, skal du have oprettet brugernavn og
adgangskode her:
<http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx?18@73.3m9ncoue2PB.0@14@.ee6b33c>
og det brugernavn og adgangskode, skal din newsreader så have at vide.

--
Hilsen
Madsen