Andet multimedie
bentjuul 3670
ny skærm ....men hvilken
Fra : fam. Ager

Dato : 28-08-04 11:04

hej ng

jeg skal have nu skærm,men ved ikke hvad jeg skal gå efter..

mit behov, er en skærm som er god til foto,er ivrig amatørfotograf..så det
er et krav..også gerne 19 tommer....

torbe ager

Fra : fam. Ager

Dato : 28-08-04 11:26

hej ng

mit eget bud er denne

nogen meninger om denne skærm eller andre foreslag ??

torben ager

Fra : Kurt Brixen

Dato : 28-08-04 13:35

On Sat, 28 Aug 2004 12:25:52 +0200, "fam. Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>mit eget bud er denne
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=43208
>
>nogen meninger om denne skærm eller andre foreslag ??

Hvis det skal være Viewsonic, ville jeg selv vælge én fra G eller P serien i
stedet for E.

http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/crtmonitors/

Kurt Brixen

Fra : Mythos

Dato : 28-08-04 13:28

> [...]
>
> jeg skal have nu skærm,men ved ikke hvad jeg skal gå efter..
>
> mit behov, er en skærm som er god til foto,er ivrig amatørfotograf..så det

Prøv at kig på Sony, de har nogle gode skærme, men de koster så også lidt
mere.

Kim Larsen

Fra : Gevaldi

Dato : 28-08-04 14:49