Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign: Grafik er "hakket" ( Vektorgra~
Fra : ct

Dato : 26-08-04 19:12

Hej!

Jeg bruger InDesign 2.0 og importerer grafik, som er vekotrgrafik fra Adobe
Illustrator!
Men det bliver hakket!

Det er som om at InDesign laver det om til bitmap - men jeg er ikke sikker
på, at det er her problemet er!

Hvor skal jeg begynde at kigge!

Carsten

Fra : littleboy

Dato : 26-08-04 20:20

Kig efter optioner mht "preview" af dokumenter. Preview some standard står
på mellem kvalitet. Du skal vælge "høj kvalitet" preview nogen sted.

Forstår du det?

mvh

jeroen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 26-08-04 20:20

"ct" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Det er som om at InDesign laver det om til bitmap - men jeg er ikke sikker
> på, at det er her problemet er!
> Hvor skal jeg begynde at kigge!

Højreklik på dit billede i InDesign og vælg Display performance eller ling.
og sæt den til high quality.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam