Andet multimedie
bentjuul 3670
billig pantonevifte?
Fra : Peter T.

Dato : 21-08-04 22:40

På det kursus jeg er på for øjeblikket, er vi blevet anbefalet at købe en
pantonevifte, når vi laver gfx-ting på skærmen inden de bliver sendt til
tryk. Men sådan en fætter har jo hamper pris (+600 kr de 3 steder jeg har
set dem i Kbh), så hvor i landet kan jeg købe en billig pantonevifte?

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Jesper

Dato : 21-08-04 23:48

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> tryk. Men sådan en fætter har jo hamper pris (+600 kr de 3 steder jeg har
> set dem i Kbh), så hvor i landet kan jeg købe en billig pantonevifte?

Uden at vide noget med sikkerhed, tvivler jeg meget kraftigt på at man kan
fåe en billig Pantonevifte noget sted på kloden. Vær desuden opmærksom på at
den skal udskiftes med jævne mellemrum, hvis du vil være sikker på at
farverne holder 100%. Hvis du er ligeglad med små udving, kan du måske arve
en ældre vfte hos dit lokale trykkeri.

/jesper

Fra : Kurt Brixen

Dato : 22-08-04 08:11

On Sun, 22 Aug 2004 00:48:18 +0200, "Jesper" <Glem_det_sp@m.dk> wrote:

> [...]
>den skal udskiftes med jævne mellemrum, hvis du vil være sikker på at
>farverne holder 100%. Hvis du er ligeglad med små udving, kan du måske arve

Vi har lige købt nye vifter, og der var rabat, når vi afleverede en gammel. Så
de prøver åbenbart at samle de gamle ind.

Kurt Brixen

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-08-04 16:57

> [...]
> tryk. Men sådan en fætter har jo hamper pris (+600 kr de 3 steder jeg har
> set dem i Kbh), så hvor i landet kan jeg købe en billig pantonevifte?

Hos TEGNECENTER i Store Kongensgade har de udsalg af de næst-nyeste
modeller. Der er *gode* penge at spare, hvis du ikke er ultra-kritisk med at
have de nyeste udgaver.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //