Hvem pokker er denne Verner ?
Fra : Carsten

Dato : 06-09-04 06:37

Hvem pokker er denne Verner.

Hvornår mon han lærer at skrive så folk kan tage det han skriver op til
seriøs overvejelse ?

Jeg fulgte lidt med i de Verner tråde der var sidste vinter og kunne kun
håbe på bedring fra hans side, så dukker Verner gud hjælpe mig op igen og
jeg ser til min store skræk at han ikke har været på kommunikations kursus
her til sommer !

Hvis bare manden ville fatte at det hjælper ikke en døjt at skrive med
stort. Det virker på mig som en råben. Folk der råber, er typer der ikke kan
kommunikere på et sagligt plan, men vil høres - koste hvad det koste vil. At
man så bare lader det de råber op om, forsvinde i den blå luft bagefter,
tænker de vel ikke på.

Sad jeg i en bestyrelse hvor der var en højtråbende person som Verner, ville
jeg også betakke mig ved at lade ham vide hvad som foregår i bestyrelsen og
dens arbejde. Men kom der fornuftige og ikke mindst saglige spørgsmål, så er
det helt klart at personen skulle besvares.

Hvor mange medlemmer er der i DCU ?

Jeg har personligt ingen ide om det men et gæt kunne være 50-60 tusinde. Jeg
læser i trådene her tallet at der er 5-6 medløbere til Verner. Fint nok, så
står manden ikke alene.

Regner man lidt på det får man en meget lille procentdel af medlemmer der er
utilfredse.

- Verner jeg klipper ikke regnestykket ud i pap for dig -

Hvis nu der var en væsentlig større mængde utilfredse medlemmer, så burde
DCU's bestyrelse være opmærksom på at der er noget galt. Men kommer der
klager og utilfredsheder fra en så lille mængde kan jeg personligt godt
forstå at bestyrelsen og deres afstands tagen, specielt hvis klagerne er
skrevet på samme måde som Verner skriver her i nyhedsgruppen

Jeg er ikke selv medlem af DCU da jeg ikke er campist, men hvorfor skriver
jeg så dette indlæg vil nogle så spørge.

Fruen og jeg ferierer så ofte vi kan i Europa og her i nyhedsgruppen er det
muligt at få gode råd om steder, seværdigheder og overnatningsmuligheder.

Carsten

Fra : Gismo

Dato : 06-09-04 11:49

Carsten wrote:
> Hvem pokker er denne Verner.

Er det ikke lige meget, han er kvæulant.

Han lider meget under at det ikke er hans eget korstog men, en mand
der hedder Carsten Stage, som har angrebet problemet på en langt mere
seriøs måde, der var et link til en generalforsamling som Carsten mødte op
til og
stillede nogle spørgsmål.... mon ikke Verner har linket. men det er derud
fra hans
vrede over DCU udspringer og så i at DCU ikke vil tillade at blive svinet
til på
deres egen hjemme side, men hvem vil det.

> [...]
>
> Fruen og jeg ferierer så ofte vi kan i Europa og her i nyhedsgruppen
> er det muligt at få gode råd om steder, seværdigheder og

Helt fint.

P.S. da debatten ikke er camping relateret sætter jeg en

FUT: dk.snak.mudderkastning da det er der det her høre hjemme

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-09-04 15:42

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<413c4119$0$8711$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> Er det ikke lige meget, han er kvæulant.

JA HAN KVÆULERER OVER AT NOGEN BRUGER CENSUR OG KNÆGTER
YTRINGSFRIHEDEN I EN "DEMOKRATISK" FORENING I DAGENS DANMARK!

> Han lider meget under at det ikke er hans eget korstog men,

SIKKEN EN GANG SLUDDER.

> [...]
> til og
> stillede nogle spørgsmål.... mon ikke Verner har linket. men det er derud

HELT FORKERT TOLKET, DET ILLUSTRERER BLOT EET AF MINE KLAGEPUNKTER
HVERKEN MERE ELLER MERE.

og så i at DCU ikke vil tillade at blive svinet
> til på
> deres egen hjemme side, men hvem vil det.

JEG SVINER IKKE NOGEN SOM HELST TIL MEN BESKRIVER KUN VIRKELIGHEDEN!

JA CARSTEN MINE INDLÆG HAR OGSÅ MEGET MED OVERNATNINGSMULIGHEDER I
SYDEUROPA ! VÅGN OP TIL VIRKELIGHEDEN OG SE PÅ EMNET JEG SKRIVER OM.

> Helt fint.
>
> P.S. da debatten ikke er camping relateret sætter jeg en
>
> FUT: dk.snak.mudderkastning da det er der det her høre hjemme

KAN MAN IKKE MED RETTE MEDREGNE DIT INDLÆG CARSTEN? ELLER DET ER MÅSKE
KUN VISDOMSORD TIL FOLKET?

> Gismo

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 06-09-04 16:05

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> "Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message

> JA HAN KVÆULERER OVER AT NOGEN BRUGER CENSUR OG KNÆGTER
> YTRINGSFRIHEDEN I EN "DEMOKRATISK" FORENING I DAGENS DANMARK!

Ja i en forening har ikke er medlem af , det virker seriøst. Der må være
mange andre foreninger
der er ved at ski.. grønne snemænd, for der er du jo heller ikke medlem
vel......

> SIKKEN EN GANG SLUDDER.

Gu' er det ej, du har aldrig mødt op til noget som helst i DCU, så ville der
være kommet
nyt til i din jagt på DCU og der er ikke sket en disse i 2-3 år,
brokkerierne er de samme
aldrig noget nyt, det er det debattørene er trætte af, havde du noget nyt
ville folk være mere
intresseret.

> en mand
>

> HELT FORKERT TOLKET, DET ILLUSTRERER BLOT EET AF MINE KLAGEPUNKTER
> HVERKEN MERE ELLER MERE.

Det er det han har tilkendegivet du brokker dig over hværke mere eller
mindre. måske du skulle indsætte
linket..... jeg kan desværre ikke finde det, men så kunne debattørene selv
få syn for sagen, men du tør nok ikke.

> og så i at DCU ikke vil tillade at blive svinet
>

> JEG SVINER IKKE NOGEN SOM HELST TIL MEN BESKRIVER KUN VIRKELIGHEDEN!

Læs dine indlæg igen, eller få en til at læse dem højt for dig, så ville du
også syntes at tonen
er uudholdelig

> JA CARSTEN MINE INDLÆG HAR OGSÅ MEGET MED OVERNATNINGSMULIGHEDER I
> SYDEUROPA ! VÅGN OP TIL VIRKELIGHEDEN OG SE PÅ EMNET JEG SKRIVER OM.

Han forklarede kun hvad han brugte gruppen til, som jeg læser det er det
igen,igen og igen dig der
misforstår debattørene,

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 07-09-04 00:30

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<413c7d47$0$13844$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...

> Ja i en forening har ikke er medlem af , det virker seriøst.

Det vil med andre ord sige i DIN verden, at journalister som
kritiserer en forening som de ikke er medlem af er useriøs ! eller at
folk kritiserer et parti de IKKE er medlem af, i folketinget ikke er
seriøse !! Hvad med at bruge det du har mellem ørerne!

Der må være
> mange andre foreninger
> der er ved at ski.. grønne snemænd, for der er du jo heller ikke medlem
> vel......

Den eneste jeg kan forestille mig der skider grønne snemænd er dig.

Heheheh ja foreningen af HYLERE i dette forum som ikke er intelligente
nok til at debattere EMNET ! men vælter det samme pladder af sig igen
og igen.
Prøv at konsentrere jer om EMNET ! kan I HYLERE finde ud af hvad emnet
er når I er gået i selvsving?

> Gu' er det ej, du har aldrig mødt op til noget som helst i DCU,

IGEN EN GANG SLUDDER OG VRØVL UDEN HOLD I VIRKELIGHEDEN.

så ville der
> være kommet
> nyt til

Nå geni ! hvilket nyt fabler du om eller er det bare dit sadvanlige
primitive ævle bævle? Kom med noget KONKRET hvis du kan !

i din jagt på DCU

IGEN TAGER DU FEJL, JEG JAGTER IKKE DCU ! JEG BESKRIVER KUN HVAD SOM
FOREGÅR I DCU er det muligt for dig at fatte det?

og der er ikke sket en disse i 2-3 år,
> brokkerierne er de samme
> aldrig noget nyt,

Hvis du ikke fattede det FØRSTE gang skal jeg repetere NUVÆRENDE emne
for dig !

DCU er gået over til at være en INTERESSEFORENING i stedet for en
FORBRUGERFORENING!
Tror du din hjerne kan finde ud af HVORFOR DCUs Landsformand pludselig
nu kalder DCU en INTERESSEFORENING ! hvor han ellers tidligere ALTID
brugte ENHVER lejlighed til at kalde DCU en FORBRUGERFORENING! DET ER
EMNET HER OG IKKE ALT DIT PRIMITIVE PLADDER.

det er det debattørene er trætte af, havde du noget nyt
> ville folk være mere
> intresseret.

Er DU valgt til talsmand for ALLE debattører i dette forum? eller har
du bare fået storhedsvanvid?

Ja måske efter din mening . Men der kommer ikke meget seriøst fra den
kant! og det har der ikke gjort i to år. Eller er du i stand til at
give nogle henvisninger på det modsatte ? IGEN ævle bævle fra dig.

der var et link til en generalforsamling som Carsten

Igen ævle bævle fra dig.

> [...]
> mindre. måske du skulle indsætte
> linket.....

jeg kan desværre ikke finde det, men så kunne debattørene selv

Du kan bare gå ind på Carsten Stages hjemmeside ! DET kan ethvert barn
finde ud af.

DCUs Forretningsudvalg CENSURERER AL kritik og indlæg som omhandler
demokrati i DCU væk, også kritik fra dig, men DET har du ikke fattet
endnu.

> Læs dine indlæg igen, eller få en til at læse dem højt for dig, så ville du
> også syntes at tonen
> er uudholdelig

Giv et konkret eksempel på din påstand , hvor JEG ikke er blevet
svinet til først! jeg giver ALTID tilbage i SAMME ånd og tone jeg
bliver tiltalt, og det bliver jeg ved med.

CARSTEN HAR DU OVERHOVEDET FATTET HVAD EMNET ER ?

> Han forklarede kun hvad han brugte gruppen til, som jeg læser det er det
> igen,igen og igen dig der
> misforstår debattørene,

Grismo har du slet ikke fattet hvad hans interesse SÅ er i at blande
sig i at vi ANDRE debattere DCU, noget som ikke interesserer herren !
hvorfor helvede blander han sig så ? Han debattere slet ikke om EMNET,
men fyrer pladder af NØJAGTIG som dig der ikke er i stand til at
overskue emnet.

> Gismo.

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 07-09-04 12:44

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> [...]
> folk kritiserer et parti de IKKE er medlem af, i folketinget ikke er
> seriøse !! Hvad med at bruge det du har mellem ørerne!

Er du journalist? det er tilfældet skriver du det forkerte sted, men
har svært ved at tro du har arbejde. Det er ikke her du skal råbe
en lournalist op henvend dig til et dagblad og fortæl historien, hvis
der er kød på den trykker de den sikkert også

> Der må være
>

> Den eneste jeg kan forestille mig der skider grønne snemænd er dig.

Hvad har jeg at frygte?

> Heheheh ja foreningen af HYLERE i dette forum som ikke er intelligente
> nok til at debattere EMNET ! men vælter det samme pladder af sig igen
> og igen.

Det er jo dig der sætter samme emne til debat igen og igen uden noget nyt
på tapetet.

> IGEN EN GANG SLUDDER OG VRØVL UDEN HOLD I VIRKELIGHEDEN.

Hvilket møde er du mødt op til og i hvilken kreds har du fremsat forslag?
EVT. også dato

> så ville der
>

> Nå geni ! hvilket nyt fabler du om eller er det bare dit sadvanlige
> primitive ævle bævle? Kom med noget KONKRET hvis du kan !

Nu har du i flere år bragt samme emne på banen uden der er nyt,
interesseforening el. forbrugerforening det ér ordkløveri ikke andet.

> i din jagt på DCU
>

> IGEN TAGER DU FEJL, JEG JAGTER IKKE DCU ! JEG BESKRIVER KUN HVAD SOM
> FOREGÅR I DCU er det muligt for dig at fatte det?

Ja,ja det går men der sker ikke noget nyt i DCU, det skulle dda lige være at
de er ved at få bygget
nyt domicil. men det er der vel også noget galt med.

> og der er ikke sket en disse i 2-3 år,
>

> Hvis du ikke fattede det FØRSTE gang skal jeg repetere NUVÆRENDE emne
> for dig !

jo, og har svaret dig,. Ordkløveri

> [...]
> brugte ENHVER lejlighed til at kalde DCU en FORBRUGERFORENING! DET ER
> EMNET HER OG IKKE ALT DIT PRIMITIVE PLADDER.

Jeg tror at det er dig der har svært ved at holde begge ben på jorden, og
have hold i virkeligheden.

> det er det debattørene er trætte af, havde du noget nyt

> Er DU valgt til talsmand for ALLE debattører i dette forum? eller har
> du bare fået storhedsvanvid?

nææ, men der er en bedre tone i en tråd om sorte striber og flere som
er villige til at hjælpe med det end din vendetta, tror jeg.

> Ja måske efter din mening . Men der kommer ikke meget seriøst fra den
> kant! og det har der ikke gjort i to år. Eller er du i stand til at
> give nogle henvisninger på det modsatte ? IGEN ævle bævle fra dig.

Sjovt nok rendte du tør for nyt da Carsten (måske) opgav kampen, på
samme tidspunkt. Hvordan kan det mon være

> der var et link til en generalforsamling som Carsten
>

> Igen ævle bævle fra dig.

Klogt sagt, godt agument, jeg bøjer mig i støvet..

Ja,ja vi kender de andre, har dem i et utal af kopier her på NG.

> jeg kan desværre ikke finde det, men så kunne debattørene selv
>

> Du kan bare gå ind på Carsten Stages hjemmeside ! DET kan ethvert barn
> finde ud af.

Jo, jo, men du tør alligevel ikke sætte det ind, ville bare se om du var
mand
eller mus, og du er m..

> DCUs Forretningsudvalg CENSURERER AL kritik og indlæg som omhandler
> demokrati i DCU væk, også kritik fra dig, men DET har du ikke fattet
> endnu.

DCU's sidder er et lukket land for dig og vedbliver det forhåbentlig også.
mener at huske en artikel og en BB der cikanerede ansatte i DCU,
og stod til retsforfølgeslse

Du mener DIN virkelighed......

> [...]
> hvorfor helvede blander han sig så ? Han debattere slet ikke om EMNET,
> men fyrer pladder af NØJAGTIG som dig der ikke er i stand til at

Der er ingen der debattere emnet, trådene går mere på at du altid
bringer det samme op igen, og igen. Og du er ikke ny campist
der lige har fået vogn og for første gang ser sorte striber. så der
er ikke nogen formildende omstændighed.

Gismo.

Fra : Gismo

Dato : 07-09-04 13:35

Gismo wrote:

> DCU's sidder er et lukket land for dig og vedbliver det forhåbentlig
> også. mener at huske en artikel og en BB der cikanerede ansatte i DCU,
> og stod til retsforfølgeslse

Fandt et link. om BB. alias en masse.

Ytringfrihedens grænser

http://www.camping-fritid.dk/indhold/webside.asp?articleGuid=4675

Gismo.

Fra : Gismo

Dato : 07-09-04 13:39

Gismo wrote:

Og så et link til Carsten Stages hjemme side dette
er så større forståelse opnås.

Når Verner ikke tør.

Jeg er ikke uenig med CS.

http://www.stage.dalbynet.dk/camping/gen2002.htm

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-09-04 15:34

"Carsten" <meintzel@so123l.dk> wrote in message news:<413bf775$0$248$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> [...]
> muligt at få gode råd om steder, seværdigheder og overnatningsmuligheder.

Kære Carsten HVAD er dit problen ? (udover at du får hørerskader af at
læse mine indlæg !! hahahahah prøv at tage høreværn på når du læser
mine indlæg! hahahahah

Fortæl Carsten HVAD ER DIT PROBLEM ? er du i stand til at formulere
det?

Venlig hilsen
verner

Fra : Carsten

Dato : 06-09-04 19:30

ja Verner du har intet læst siden jeg skrev i formiddags. Der er mange måder
at komme i et "kill filter" og den du fremviser er et af dem.

* Plonk * og så var Verner der . .

Carsten

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 07-09-04 15:21

"Carsten" <meintzel@so123l.dk> wrote in message news:<413d2885$0$246$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> ja Verner du har intet læst siden jeg skrev i formiddags. Der er mange måder
> at komme i et "kill filter" og den du fremviser er et af dem.
>
> * Plonk * og så var Verner der . .
>
> Carsten

MANGE GANGE TAK FOR DET, IGEN IGEN IGEN.... HEHEHEHEHE

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 07-09-04 18:29

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Carsten" <meintzel@so123l.dk> wrote in message

> MANGE GANGE TAK FOR DET, IGEN IGEN IGEN.... HEHEHEHEHE
>
> Hilsen
> verner

Ja, for det hjælper jo virkelig din sag, hvis vi alle plonker dig, og ingen
længere kan læse om DE FAKTISKE FORHOLD i DCU - for nu at bruge din mådat
råbe/skrive på.

Det var sgu da for dum en bemærkning Verner !

/Torben

Fra : Henrik Tange

Dato : 07-09-04 23:15

> [...]
> jeg ser til min store skræk at han ikke har været på kommunikations kursus

Er helt enig med dig.

Efter at have læst en del af hans indlæg, er min konklusion, at det
Verner er bedst til, er at skrive "hehehe ..." eller "hahaha .." - ja
lige før det når samme høje niveau som brokkeriet (læs hans hyleri /
hysteri).

I en tråd anfører vores "gode" Verner, at han svarer pænt. Ikke enig -
se bare svaret under tråden B/E-kørekort. Efter min vurdering et
tydelige eksempel på, at Verner kun ønsker at hyle med, og hvor langt
evnerne rækker.

Men det er jo let at skrive som relativ annonym!

Med venlig hilsen
Henrik Tange

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-09-04 08:43

henriktange@mail.tele.dk (Henrik Tange) wrote in message news:<4099f018.0409071415.26123f36@posting.google.com>...

> [...]
> evnerne rækker.
>
> Men det er jo let at skrive som relativ annonym!

KÆRE HENRIK TANGE.

HVAD HAR DIT INDLÆG MED EMNET AT GØRE? SAGDE HYLERE !! heeheeheh

Venlig hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-09-04 09:09

> [...]

> Efter at have læst en del af hans indlæg, er min konklusion, at det
> Verner er bedst til, er at skrive "hehehe ..." eller "hahaha .." -

Ja Henrik Tange jeg morer mig kongeligt over HYLERNES indlæg.
Ikke een eneste af HYLERNE debatterer EMNET jeg skriver om ! DET er
sgu da morsomt IK HENRIK TANGE hehehehehh, når mindre begavede går
fuldstændig i selvsving og udstiller sig selv på den måde, synes jeg
det er humor i verdensklasse heheheh!

ja
> lige før det når samme høje niveau som brokkeriet (læs hans hyleri /
> hysteri).

Prøv at forholde dig til hvad jeg faktisk skriver og ikke hvad du tror
jeg skriver.
Når HYLERE ikke skriver om emnet men KUN vil svine mig til SÅ er jeg
med på legen )) og på SAMME niveau.
Jeg er så høflig at jeg svarer på ALLE indlæg som medinddrager min
person ! sådan er jeg Henrik og det må man leve med )

> I en tråd anfører vores "gode" Verner, at han svarer pænt. Ikke enig -

Giv bare EET eksempel hvor jeg ikke svarer pænt (læs i samme ånd og
tone jeg bliver påtalt) HVIS jeg ikke først er svinet til! KOm så med
eet eksempel på din påstand Henrik.

> se bare svaret under tråden B/E-kørekort. Efter min vurdering et
> tydelige eksempel på, at Verner kun ønsker at hyle med, og hvor langt
> evnerne rækker.

Her tager du fejl, DETTE svar var ment humoristisk ! manden spørger
efter en billig kørerlærer i området hvor han bor ! DER ER TO
KØRERLÆRER I DETTE OMRÅDE!
DET synes jeg sgu er humoristisk at manden selv ikke kan finde ud af
at ringe til de to kørelærere og spørge hvad det koster! MEN HAN
AKTIVERER EN HEL GRUPPE!
DET er sgu da god humor Henrik eller not !

> Men det er jo let at skrive som relativ annonym!

SIG DET TIL ALLE HYLERNE ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Fra : Henrik Tange

Dato : 10-09-04 00:00

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0409080009.7cd9fc5a@posting.google.com>...
> henriktange@mail.tele.dk (Henrik Tange) wrote in message news:<4099f018.0409071415.26123f36@posting.google.com>...

Jeg er virkelig imponeret - 2 forsøg til at svare!!!

> [...]
> sgu da morsomt IK HENRIK TANGE hehehehehh, når mindre begavede går
> fuldstændig i selvsving og udstiller sig selv på den måde, synes jeg

Det er da virkeligt dejligt, at du morer dig kongeligt og syntes
nærværende er humor i verdensklasse. Jeg tror at det kan betegnes som
"stand alone humor"

Og tænk, sædvanen tro en sætning hvor i der anvendes heheheheh m.v. -
det udtryk bruges ofte af dig, ligesom personer der ikke har noget at
sige, sige "øhm" eller "det ved jeg ikke".

Håber at du i december måned vil skrive: hohohoho - for at give lidt
julestemning, du ved ham der med nissehuen - eller kender du kun ham
med den røde tud???>

Emnet? - jammen hvad er emnet?? det forsvinder da fuldstændigt i
disse indlæg.

> [...]
> Jeg er så høflig at jeg svarer på ALLE indlæg som medinddrager min
> person ! sådan er jeg Henrik og det må man leve med )

Det er utroligt svært at forholde sig til dine indlæg - ret skal være
ret, der har da været et par konstruktive og oplysende - men der er
formentligt tale om fejl.

> Giv bare EET eksempel hvor jeg ikke svarer pænt (læs i samme ånd og
> tone jeg bliver påtalt) HVIS jeg ikke først er svinet til! KOm så med
> eet eksempel på din påstand Henrik.

Udover dine indlæg i nærværende tråd kan som eksempel gives den tråd,
du har startet: "Hvem er GRISMO?"

> Her tager du fejl, DETTE svar var ment humoristisk ! manden spørger
> efter en billig kørerlærer i området hvor han bor ! DER ER TO
> KØRERLÆRER I DETTE OMRÅDE!

Jeg havde jo nok en forventning om, at svaret var humoristisk - men
skal det råbes?
(du ved store bogstaver er lig med at RÅBE). Vittigheder m.v. holdes
da generelt i et normalt stemmeleje.

Jokes er ok - men hvorfor så ikke efterfølgende give den oplysning som
du tror, der søges??

Det kunne måske også være, at spørgen undersøgte mulighed for, at en
gruppe sammen laver en aftale med en kørelærer, og derved får en god
pris (en ide som jeg selv har gennemført og pt. er ved at samle nye
personer til)

DET synes jeg sgu er humoristisk at manden selv ikke kan finde ud af
> at ringe til de to kørelærere og spørge hvad det koster! MEN HAN
> AKTIVERER EN HEL GRUPPE!
> DET er sgu da god humor Henrik eller not !

Du argumenterer da meget ofte for, at der er demokrati og
ytringsfrihed - men det gælder åbentbart ikke andre - men det er måske
også humoristisk!

> SIG DET TIL ALLE HYLERNE ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Nu siger jeg det altså til dig - men det gælder principielt alle.

- og hov, yes, der var lige et "hahahahahahahahahah"

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-09-04 10:45

henriktange@mail.tele.dk (Henrik Tange) wrote in message news:<4099f018.0409091459.494b9683@posting.google.com>...
> [...]

> Det er da virkeligt dejligt, at du morer dig kongeligt og syntes
> nærværende er humor i verdensklasse. Jeg tror at det kan betegnes som

Jeg er sikker på at mange morer sig kongeligt over de 5-6 HYLERE
HOHOHHOOO!

> Og tænk, sædvanen tro en sætning hvor i der anvendes heheheheh m.v. -
> det udtryk bruges ofte af dig,

Ja jeg morer mig over HYLERNES intellekt HOHOHOHHO ( for din skyld
))

> Håber at du i december måned vil skrive: hohohoho - for at give lidt
> julestemning, du ved ham der med nissehuen - eller kender du kun ham
> med den røde tud???>

Henrik Tange klogskaben ligefrem strutter ud af dig ! men det har ikke
meget med mit debatemne at gøre ?

> Emnet? - jammen hvad er emnet??

DET har jeg forklaret en del gange nu ! er der ikke en voksen i din
nærhed som kan forklare dig det?

det forsvinder da fuldstændigt i
> disse indlæg.

DET har du fuldstændig ret i. Jeg skriver et indlæg om et emne ! EEN
HYLER
begynder at HYLE ! og HELE HYLEKORET går i SELVSVING HAHAHAHAHH!! DET
er sgu da morsom Henrik Holck ! Det er ligesom at trykke på en knap
så danser klovnen heheheheh.

> Det er utroligt svært at forholde sig til dine indlæg - ret skal være
> ret, der har da været et par konstruktive og oplysende - men der er
> formentligt tale om fejl.

Hvorfor er du dog SÅ negativ Henrik Holck ? spring dog mine indlæg
over så får du en ikke selvpiner dag )) hehehehh

> Jeg havde jo nok en forventning om, at svaret var humoristisk - men
> skal det råbes?
> (du ved store bogstaver er lig med at RÅBE). Vittigheder m.v. holdes
> da generelt i et normalt stemmeleje.

Vi taler her om enkelte sætninger og ord! kan du ikke lide min
skrivestil så spring dog over mine indlæg ? kan du ikke finde ud af
det?

> Jokes er ok - men hvorfor så ikke efterfølgende give den oplysning som
> du tror, der søges??

Problemet er Henrik Holck at der søges IKKE oplysning ! HYLERNES
ENESTE formål er at svine til fat det dog INGEN af dem har berørt
debatemnet jeg startede op ? Fatter du virkelig ikke det ?

> Det kunne måske også være

NU gætter og digter du !

> [...]
> Du argumenterer da meget ofte for, at der er demokrati og
> ytringsfrihed - men det gælder åbentbart ikke andre - men det er måske

Henrik Holck DET indlæg var ment humoristisk med smielies ! En mand
spørger om en billig kørerlærer i SIT område ! der er TO Henrik kan du
se komikken? en voksen mand kan ikke finde ud af at ringe til TO
kørelærer og spørges om deres pris ? men personen vil hellere aktivere
en hob mennesker i en nyhedsgruppe ! DET er sgu da morsomt Henrik
eller HYR ???

> - og hov, yes, der var lige et "hahahahahahahahahah"

Det gælder mig at du har fået humøret tilbage hehehehh

Hilsen
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-09-04 18:40

[Klipdet sædvanlig BS]
> [...]
> begynder at HYLE ! og HELE HYLEKORET går i SELVSVING HAHAHAHAHH!! DET
> er sgu da morsom Henrik Holck ! Det er ligesom at trykke på en knap

[Klip igen}

Og du fatter stadig ikke at knappen virker bedre på dig.....

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-09-04 08:46

> [...]
> muligt at få gode råd om steder, seværdigheder og overnatningsmuligheder.

KÆRE CARSTEN.

HVAD HAR DIT INDLÆG AT GØRE MED DET EMNE JEG SKRIVER OM ?

Er du selv i stand til at se og vurdere hvem som er HYLERENE her?

Venlig hilsen
verner