Elvis nummer
Fra : Kim S

Dato : 05-09-04 19:28

Hvad er det nummeret hedder, hvor en tilskuer synger med
på et af Elvis' numre, og hyler ham mere eller mindre ud af den
så han næsten knækker sammen af grin ?
Er der ikke osse en video/filmstump af det ? (navn?)

Mvh, Kim

Fra : F.B. [3000]

Dato : 05-09-04 19:46

Kim S wrote:
> Hvad er det nummeret hedder, hvor en tilskuer synger med
> på et af Elvis' numre, og hyler ham mere eller mindre ud af den
> så han næsten knækker sammen af grin ?
> Er der ikke osse en video/filmstump af det ? (navn?)

Så vidt jeg husker var det en Las Vegas koncert (liveoptagelse) hvor en af
korpigerne
synger (holder en lang tone) under hans sang der får ham til at knække
sammen af grin.

Jeg synes at kunne huske at Elvis på et tidspunkt siger noget i stil med:
"Oh Laura Laura" henvendt til hende.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*

Fra : Cykellapper

Dato : 05-09-04 20:59

F.B. [3000]" <zillyink"getlost wrote:
> [...]

Are You Lonesome Tonight.

Så vidt jeg har hørt, sker der det, at en skaldet mand blandt publikum rejser
sig op, efter Kongen har sunget linien "Do you gaze at your forehead, and wish
you had hair". Det finder Elvis åbenbart hysterisk morsomt

- og det er det jo for så vidt osse...

--
Preben Mortensen (Cykellapper)
Part Time / Peter Sort Band / Hound Dog Delivers

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-09-04 18:03

Cykellapper <prebsi@cykellapper.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:413b6fe9$0$218$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Are You Lonesome Tonight.

_________

eller på dansk: Er du langsom i nat

Hilsen Åge

Fra : kaskott

Dato : 05-09-04 19:47

Det er så vidt jeg husker: "Are you lonesome tonight" fra "Aloha from
Hawaii"

http://www.kandu.dk/

Fra : F.B. [3000]

Dato : 05-09-04 19:50

Kim S wrote:
> Hvad er det nummeret hedder,

Nåja, "Are you lonesome tonight"

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-09-04 19:57

Kim S wrote:
> Hvad er det nummeret hedder, hvor en tilskuer synger med
> på et af Elvis' numre, og hyler ham mere eller mindre ud af den
> så han næsten knækker sammen af grin ?

Det må være denne her du mener:
http://www.anelvisfan2001.com/AreYouLonesomeTonight.html
Husk at tænde for dine højttalere.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kim

Dato : 11-09-04 10:19

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være denne her du mener:
> http://www.anelvisfan2001.com/AreYouLonesomeTonight.html
> Husk at tænde for dine højttalere.

Lige præcis.
Det kunne have været sjovt, hvis det osse havde været
kamera på
Tak for det, Per.

Mvh, Kim

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 12-09-04 13:11

"Kim S" <No@mail.dk> wrote in message news:<413b5aac$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
> så han næsten knækker sammen af grin ?
> Er der ikke osse en video/filmstump af det ? (navn?)

De hyler Elvis ud af den fordi en tilskuer mister sin Toupe (eller
hvordan det nu staves) og en pige prøver at hjælpe staklen. Da Elvis
første gang for øje på det er der ingen rigtig reaktion, men anden
gang kan Elvis ikke holde masken længere. Der findes i hvert fald 2
optagelse af dette, men da den ene er "ulovlig" tror jeg ikke den
findes på DVD eller VHS, den anden skulle efter sigende være officiel
og kunne købes.