Vejle Rejser
Fra : Kaj

Dato : 04-09-04 15:06

Er Vejle Rejser kendt af nogen her i tråden? De har rimelig billige
flypriser.

---

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 04-09-04 17:43

--
"Kaj" <kasenx.fjern@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er Vejle Rejser kendt af nogen her i tråden? De har rimelig billige
> flypriser.

Hej !

Kender dem kun fra min arbejdsplads, hvor vi bruger Vejle-rejser til vores
Grønlands-flybilletter. Vi har aldrig haft problemer. God service, og god
pris.

Mvh
Pernille
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Lene Hansen

Dato : 04-09-04 22:32

Kender dem godt.
Synes nogen gange de er lidt sløsede med afsendelse af billetter. Her tænker
jeg på, at de sender dem med posten dagen før, man skal bruge dem. Hvilket
er meget MODIGT gjort.

Fra : Carl Chr. Hansen

Dato : 08-09-04 17:52

Vi var 4 voksne der i juli 2004 var på en 3 ugers rundtur i Californien,
Nevada og Arizona.

Vi fik vejle rejser til at ordne flybiletten, booke hotelværelser og leje
bil i hele perioden, vi var meget tilfredse , alting klappede og vi fik
altid en god og venlig betjening hvis vi havde spørgsmål til turen inden vi
rejste.
Billetterne til turen fik vi i meget god tid før afrejsen.

Vi kan kun anbefale Vejle rejser, og vil selv benytte dem hvis vi igen skal
ud at rejse.

mvh
C.C.Hansen

Fra : Rikke og Michal

Dato : 08-09-04 22:03

Jeg kender godt til Vejle Rejser. Vi bruger dem som samarbejdspartner. Jeg
arbejder selv for et rejsebureau, og kan kun anbefale Vejle Rejser. De er
søde, dygtige og effektive.
Er det til privat eller erhversrejser?????

Rikke

---

Fra : Kaj

Dato : 09-09-04 19:41

Rikke og Michal <ingen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:413f72cc$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> søde, dygtige og effektive.
> Er det til privat eller erhversrejser?????

Det er en privat rejse, men vi har lige reserveret hos Jysk Rejsebureau.
Tak for alle svarene. Vejle Rjser kan måske bruges en anden gang.
Mvh

Kaj

> ---

---