Forslag til charterferie i efterårsferien
Fra : Søren Rohde

Dato : 04-09-04 09:18

Hej alle rejseglade,

Vi vil have noget sol i efterårsferien, og mangler gode forslag til hvor vi
bør tage hen. Vi har selv en idé om de kanariske øer, men modtager gerne
alle idéer. Stedet skal være noget med en lækker strand og varme, og
mulighed for hotel tæt ved stranden, med aircondition på værelserne. Der
skal være aktiviteter for børn (sønnen er 6 år).

Det er vigtigt at ferien bliver en succes - ellers får jeg hende aldrig med
på ski til vinter...

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh. Søren

Fra : Ole

Dato : 04-09-04 11:54

"Søren Rohde" <fam_rohde@stofanetVÆK.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal være aktiviteter for børn (sønnen er 6 år).
>
> Det er vigtigt at ferien bliver en succes - ellers får jeg hende aldrig

Nogen i min omgangskreds med et barn på din søns alder har lige været på
Tenerife. Jeg kan ikke huske, hvilket hotel de boede på, men der var en
eller anden form for "børneklub" med aktiviter for børn. Jeg vil foreslå, at
du shopper lidt rundt blandt de forskellige selskaber, og hører, hvilke
tilbud der til børn mv.

Ole

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 05-09-04 10:51

> [...]
> mulighed for hotel tæt ved stranden, med aircondition på værelserne. Der
> skal være aktiviteter for børn (sønnen er 6 år).

Jeg har været i Tyrkiet i efterårsferien for nogle år siden... der er stadig
rigtig fint vejr og ikke så mange mennesker, så priserne er i bund.