MP4video. Afspilning på windowsXP.
Fra : _paul

Dato : 01-09-04 21:53

Jeg får mp4filer en gang imellem fra venner, som kan optage lidt video på deres ny
mobil. Min DivXplayer kan kun vise videoen uden lyd. Vil det blive bedre med XPsp2 ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-04 22:52

_paul skrev:

>Jeg får mp4filer en gang imellem fra venner, som kan optage lidt video på deres ny
>mobil. Min DivXplayer kan kun vise videoen uden lyd. Vil det blive bedre med XPsp2 ?

Øhh, hvad har det mobiltelefoner at gøre?

Du mangler sikkert det rigtige codec til lyden, det kan de hjælpe
dig med i news:dk.edb.videoredigering.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : _paul

Dato : 02-09-04 08:33

Mit spørgsmål vedrører brugen af de mp4-filer, som kommer ud af de nyeste
mobiltelefoner. Jeg tror ikke at folk i gruppen dk.edb.videoredigering interesserer sig
for den slags.
Jeg har forgæves downloaded 4 forskellige audiocodecs. Derfor håber jeg at komme i
kontakt med andre brugere af nye mobiltelefoner.

Udviklingen går stærkt i retning af at mobiltelefoner kan bruges til mange andre ting
end at snakke. Hvis gruppen her ikke må bruges til at diskutere de nye funktioner er det
sørgeligt.

Fra : Brian Schelde

Dato : 02-09-04 09:55

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> Mit spørgsmål vedrører brugen af de mp4-filer, som kommer ud af de nyeste
> mobiltelefoner. Jeg tror ikke at folk i gruppen dk.edb.videoredigering
interesserer sig
> for den slags.
Jo de gør, denne gruppe omhandler mobiltelefoni, telefoner og operatører,
dit problem har som sådan ikke noget med en mobiltelefon at gøre, du har en
film på din pc'er du ikke kan afspille.

> Jeg har forgæves downloaded 4 forskellige audiocodecs. Derfor håber jeg at
komme i
> kontakt med andre brugere af nye mobiltelefoner.
Den slags kan de hjælpe dig med i dk.edb.videoredigering, der kommer den
slags spørgsmål ofte.

> [...]
andre ting
> end at snakke. Hvis gruppen her ikke må bruges til at diskutere de nye
Man må også gerne diskutere nye funktioner til mobiltelefoner, men når det
udelukkende omhandler om pc problemer, så mener jeg ikke det er den rigtige
gruppe, det var noget andet hvis der f.eks. var problemer med med at
kommunikere med mobiltelefonen.

Fra : Brian Schelde

Dato : 02-09-04 10:00

> [...]
andre ting
> end at snakke. Hvis gruppen her ikke må bruges til at diskutere de nye
Et andet forslag, start med at stille spørgsmålet i både
dk.teknik.telefoni.mobil og dk.edb.videoredigering med fut til
dk.edb.videoredigering så ville du også gøre andre der bruger denne gruppe
opmærksom på det, men få svar i den rigtige gruppe.