En lille fest ?
Fra : AEK

Dato : 01-09-04 09:23

Jeg har gennem længere tid synes, at det kunne være sjovt at møde I andre "
kattetosser ".
Hvis I har det på samme måde, hvad med at vi så arrangerede en fest ?
Det kunne evt. finde sted på fyn i en selskabslokale, hvor vi kunne få mad
udefra.

Uha, hvor kunne vi dog blive kloge at høre på
Er der stemning eller ?

/ Anya.( som er plejemor for en dag - og ingen af mine katte har opdaget, at
der er en ekstra i huset, underligt nok).

--
http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-09-04 09:37

Anya skrev
<Jeg har gennem længere tid synes, at det kunne være sjovt at møde I andre
"kattetosser ". >

*GG* ja det er det jeg siger, katteejere elsker at leve
livet farligt

Seriøs så synes jeg at det kunne være sjovt, det er jo efterhånden gennem
flere år (for nogles vedkommende)
at vi har "kendt" hinanden.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-09-04 10:39

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Jeg har gennem længere tid synes, at det kunne være sjovt at møde I andre "
> kattetosser ".

Jeg er nu heller ikke så svær at lokke ;-D

> Uha, hvor kunne vi dog blive kloge at høre på

Nemlig så kunne vi jo passende tvangsindlægge småbørnsforældre og
brianbilejere så de kan få en fornemmelse af hvordan de selv er at
høre på *GGG*

> Er der stemning eller ?
>
> / Anya.( som er plejemor for en dag - og ingen af mine katte har opdaget, at
> der er en ekstra i huset, underligt nok).

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Helle Nielsen

Dato : 01-09-04 12:04

Jeg synes det ville være en helt vildt god ide. Det kunne være rigtig
hyggeligt at møde jer andre.

kh Helle

Fra : jytte

Dato : 01-09-04 19:25

god idé. det kunne være sjovt at få ansigter, både humane og dyriske på alle
de navne.

vh.
Jytte J

Fra : Broxgaard

Dato : 02-09-04 17:31

> [...]
> Hvis I har det på samme måde, hvad med at vi så arrangerede en fest ?
> Det kunne evt. finde sted på fyn i en selskabslokale, hvor vi kunne få mad

jeg vil gerne stille med mit mobil diskotek hvis det bliver på fyn... det er
ikke ret stort men sikker stort nok til det her..

--
Mvh.
Daniel og miss candy

Fra : AEK

Dato : 06-09-04 22:31

"Broxgaard" skrev news:41374a0e$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> jeg vil gerne stille med mit mobil diskotek hvis det bliver på fyn... det
er
> ikke ret stort men sikker stort nok til det her..

Det lyder kanon, godt intiativ.
Desværre virker det ikke til, at der er den store lyst til at holde en
fest - øv

/ Anya.

> Mvh.
> Daniel og miss candy
> www.anti-bums.dk

---

Fra : Broxgaard

Dato : 09-09-04 15:50

> Det lyder kanon, godt intiativ.
> Desværre virker det ikke til, at der er den store lyst til at holde en
> fest - øv

Nej desværre...

--
Mvh.