Kattehotel
Fra : Nitz of Denmark

Dato : 31-08-04 12:34

Hej alle,

Vi står og skal til at flytte, og skal i den anledning være boligløse i 14
dage. De muligheder vi har for at få tag over hovedet, inkluderer desværre
ikke vores to katte, så jeg tænkte på om der var nogle af jer der kendte til
et sted i storkøbenhavn hvor de kan bo i de 14 dage og hvad det eventuelt
koster?

Derudover synes jeg det er lidt hårdt at skulle være væk fra dem i 14 dage,
så er der mulighed for at man kan besøge dem fra tid til anden? Det skal så
også lige siges at jeg har tænkt lidt over at det måske alligevel ville være
ondere mod kattene, end at droppe kontakten helt i de 14 dage det drejer sig
om, da de måske bare bliver mere forvirrede?

Hilsener

Tommy

ps. de skal selvfølgelig have det fantastisk i de 14 dage, så det er vigtigt
det er et godt "hotel".

--
Webdesign til de helt rigtige priser.
www.nitzof.dk

Fra : Pia Nave

Dato : 31-08-04 16:52

Nitz of Denmark wrote:
> Hej alle,

Hej Tommy

> [...]
> et sted i storkøbenhavn hvor de kan bo i de 14 dage og hvad det eventuelt

Jeg kommer fra det møøøøørke Jylland så jeg kan desværrre ikke
hjælpe dig........

> [...]
> ondere mod kattene, end at droppe kontakten helt i de 14 dage det drejer sig
> om, da de måske bare bliver mere forvirrede?

Jeg er sikker på, at du har helt ret i din sidste betragtning! Jeg tror
såmænd kun, at det ville gøre ondt værre - set fra missernes synspunkt.
Så omend det er umådeligt svært, så tror jeg alligevel det er bedst hvis
i lader være
Da den ene af mine misser var indlagt for et års tid siden, fik jeg af
vide, at det faktisk var meget værre for katten, hvis jeg besøgte ham
end hvis jeg lod værre. Han var dog 'kun' indlagt i 5 dage, men det var
ski da længe nok!

> ps. de skal selvfølgelig have det fantastisk i de 14 dage, så det er vigtigt
> det er et godt "hotel".

Jepper Alt for pelstotterne

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 01-09-04 23:02

Hej :)

Hvis de kan bo i min kattegård (den er overdækket, og med diverse
aktivitets-ting i og er på ca. 30m2) og I vil tage til Vordingborg med dem,
så kan de godt bo her i 14 dage. Ved godt der er ca. 100km. men hvis i ikke
kan finde andre muligheder, så er de velkomne her :)
Jeg skal nok passe godt på dem :)
Hilsen Miver og Mulles mor, Heidi
Du er velkommen til at kontakte mig privat, hvis du lige vil høre nærmere på
ht snabela hus.dk

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/