Kattetræf ???
Fra : Denise

Dato : 30-08-04 20:44

Hej gruppe
I stedet for at alle I nybagte killingeejere belemrer mig og Kate og hele
gruppen med alle jeres billeder, synes jeg det ville være en bedre ide, hvis
en af jer holdt et kattetræf, så vi ved selvsyn og selvføling kan
konstatere, om de nu også er så søde og bløde, som de ser ud. Ikke også
Kate ?

--
Hilsen Denise

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 31-08-04 07:50

> [...]
> en af jer holdt et kattetræf, så vi ved selvsyn og selvføling kan
> konstatere, om de nu også er så søde og bløde, som de ser ud. Ikke også

Uhaaa......det lyder farligt :-/ ............jeg har slet ikke råd til
en ny racekattekilling, har lige fået en hilsen fra politimesteren i
Næstved (er det ikke unfair, når man endelig får lidt medvind så
resulterer det i en fartbøde )......men kan man nusse små søde
killinger uden at ville ha´ dem med hjem ?

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 31-08-04 08:11

Hrönn Samsonardóttir Meyer <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> wrote in

> .men kan man nusse små søde
> killinger uden at ville ha´ dem med hjem ?

Næh ;-D

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 31-08-04 09:00

> Kate skrev:
> Hrönn Samsonardóttir Meyer <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> wrote in

> Næh ;-D

det tænkte jeg nok.........

Fra : Denise

Dato : 31-08-04 11:02

Hrönn Samsonardóttir Meyer wrote:

> det tænkte jeg nok.........

Åh, hold da op i 2. Nogle gange får man da også styret sine lyster lidt,
ligesom narkomaner, man holder den gående et stykke tid efter nusseriet
Nu mangler vi så bare nogle melder tilbage. Jeg synes jeg mindes nogle halve
tilsagn her og der for lææænge siden Og det er længe siden vi sidst var
til træf, det var hos Pia i Fuglebjerg, sidste sommer i dejligt
solskinsvejr, med dejlige misser og hunde. Og jeg tænkte bare, vi har haft
sådan nogle dejlige træf, og det er lidt synd ikke at fortsætte. Vi plejer
at tage ting og sager med selv, så det burde jo ikke være udgifter for dem
der holder det. Jeg ville da gerne holde et, og har også holdt et for nogle
år siden. Men for det første er mine dyr ikke særligt ophidsende, 2 på 9 år
og 1 på 15, og killinger er jo lige sagen, og de har også godt at at komme i
mange menneskehænder

--
Hilsen Denise

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 31-08-04 13:24

> Denise skrev:

>.............og killinger er jo lige sagen, og de har også godt af at komme i
> mange menneskehænder

Nåååååååh......en slags frivillig
godgørenhed...................johhhh......man kunne da måske ofre sig
lidt

Fra : Denise

Dato : 31-08-04 16:39

> Nåååååååh......en slags frivillig
> godgørenhed...................johhhh......man kunne da måske ofre sig
> lidt

Klart, det er da for killingernes skyld, hva' ellers

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 31-08-04 22:22

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Klart, det er da for killingernes skyld, hva' ellers

Ja jada

Fra : Kate

Dato : 31-08-04 08:10

> [...]
> en bedre ide, hvis en af jer holdt et kattetræf, så vi ved selvsyn
> og selvføling kan konstatere, om de nu også er så søde og bløde,

Hahahaha....nu er du jo lige så ond som alle dem der viser
killingebilleder frem. Her kan man da sidde og savle i fred....Okay,
jeg er frisk på et træf hvis nogen indbyder, det plejer jo at være
rigtigt hyggeligt.

Fra : J

Dato : 31-08-04 19:51

"Denise" skrev i en meddelelse
> [...]
> I stedet for at alle I nybagte killingeejere belemrer mig og Kate og hele
> gruppen med alle jeres billeder, synes jeg det ville være en bedre ide,

Hej
Hvem kan komme til sådan et træf?
Skal killingerne være racerene?
Hvor i landet skal det mon foregå?
Er det overhovedet ment serøst?

hilsen Jette

hvis nogen tør, så kig her nederst på det billede, der er sat ind i dag.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=833&folde
r=1003&limit_start=0&limit_user=15

Fra : Denise

Dato : 31-08-04 21:04

J wrote:

> [...]
> Er det overhovedet ment serøst?
>
> hilsen Jette
>
> hvis nogen tør, så kig her nederst på det billede, der er sat ind i

Turde godt, hvor er den skøn
Hvem der kommer bestemmes jo af dem der holder det, altså om man må sige
stop, når der er et vist antal tilmeldte, det er jo ikke alle der har plads
til 100 mennesker.
Nej, selvfølgelig skal killingerne ikke være racerene, men de fleste synes
nok det måske er lidt sjovere at se andre end huskattekillinger. Dem har de
fleste jo set massevis af og mange har jo også selv haft nogle. Og hvis jeg
sagde jeg ville holde kattetræf og "kun" kunne "tilbyde" fremvisning af 2
halvgamle og 1 gammel kat til underholdning (selvom de jo er verdens
skønneste), så tror jeg ikke jeg fik mange tilmeldinger, det har jo noget
med hvad man kan tilbyde i underholdningsværdi, om folk gider komme, selvom
det sociale selvfølgelig også er en del
Vi har holdt en del her på Sjælland og København, og jeg har mødt mange
skønne kattetosser, jeg kan ikke huske hvor mange der blev holdt i
Jylland/Fyn.

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-08-04 23:57

On 2004-08-31 22:04:08 +0200, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> said:

> [...]
> halvgamle og 1 gammel kat til underholdning (selvom de jo er verdens
> skønneste), så tror jeg ikke jeg fik mange tilmeldinger

Årh det ved jeg da ikke Denise, det var da vældig underholdende at se
dig tale indforstået kattesprog med Blonde (eller var det Dino?) - helt
seriøst! )
--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 01-09-04 08:31

Ann Rudbeck wrote:

> Årh det ved jeg da ikke Denise, det var da vældig underholdende at se
> dig tale indforstået kattesprog med Blonde (eller var det Dino?) -
> helt seriøst! )

Hihi, ja når man har haft katte i mange år, kan man skam udemærket lære
kattesprog

--
Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 31-08-04 19:57

Altså...
Jeg kan jo ikke nægte, at vi har nogle yderst putte-nusselige katte her
i huset, der sikkert ville elske en flok kattegale mennesker på besøg...

Men et større træf er altså ikke plads til her hos os, hvor vi i et
miniature-hus bor i permanent byggerod. Til gengæld bor vi også heeelt
ude på Vestlolland, så det er jo lidt af en tur, hvis man ikke lige bor
her på sydhavsøerne!

Lad høre, om der er nogen der har mod på at krydse roe-prærien og kigge
forbi her ved Nakskov, for så kan vi da nok finde plads til nogle stykker.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Helle Madsen

Dato : 31-08-04 20:25

Hej Dorthe

Jeg skal da med glæde komme og gramse dine mislinger helt hårløse.

Har stadig ikke mødt den lækre lækre Raisa live, for ikek at snakke om den
alt for lækre Niko :D

/Mvh
Helle

Fra : Denise

Dato : 31-08-04 20:41

dpl wrote:
> [...]
>
> Lad høre, om der er nogen der har mod på at krydse roe-prærien og
> kigge forbi her ved Nakskov, for så kan vi da nok finde plads til

Godt initiativ Dorthe, uha dejlige sibirer .
Ja det er jo noget af en tur her fra Brøndby, men jeg har da mod og bilen
kører fint . Så hvis vi kan følges nogle stykker er jeg da frisk, jeg kan
have 3 stk. med herfra Rødovre/Brøndby, og kan da have et par klapstole bagi
også
Er det noget Kate, Ann K, Marianne og Jette (kan ikke lige huske andre der
bor her omkring).

--
Hilsen Denise

Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-08-04 21:27

Denise skrev
<Er det noget Kate, Ann K, Marianne og Jette (kan ikke lige huske andre der
bor her omkring).>

Suk..........om jeg vil se Natalya "live" og alle de andre super lækre
pelsdyr, ja jeg tror såmænd godt jeg kunne fristes til en tur "hjemad"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 02-09-04 08:58

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
>
> Suk..........om jeg vil se Natalya "live" og alle de andre super
> lækre pelsdyr, ja jeg tror såmænd godt jeg kunne fristes til en tur

Hej Marianne
Der er reserveret et sæde, hvis vi bliver enige om samme dag altså

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-09-04 09:49

Denise skrev
<Hej Marianne
Der er reserveret et sæde, hvis vi bliver enige om samme dag altså >

Jeg kan alle dagene, så ingen uenighed herfra

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 31-08-04 21:44

Denise wrote:
> Er det noget Kate, Ann K, Marianne og Jette (kan ikke lige huske
> andre der bor her omkring).

Hov forresten, ikke at forglemme Camilla, der er jo er flyttet her til
Glostrup

--
Hilsen Denise

Fra : Ann K

Dato : 31-08-04 22:25

Hej Denise:
Jamen jeg tager da gerne en tur med Brøndby Limousineservice, hvis det kan
betyde at jeg kan komme til at nusle Sibi-mislinger! og ikke at glemme -
komme til at opleve Artur og Nansen
Nå ja, hvis sandheden skal frem, så tog jeg gerne en tur uanset hvilke
mislinger, der skulle nusles! Er i den grad i nusse-underskud mht killinger
;(

hvilken dato har du, Dorte evt tænkt på?
Skal nemlig på oplanlægningsweek-end med rollespilsforeningen i september..
og det skulle jo nødigt "støde" sammen med et kattetræf

Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 02-09-04 08:59

Ann K wrote:
> [...]
> det kan betyde at jeg kan komme til at nusle Sibi-mislinger! og ikke
> at glemme - komme til at opleve Artur og Nansen

Hej Ann

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 31-08-04 22:15

<klip> Lad høre, om der er nogen der har mod på at krydse roe-prærien og
kigge
> forbi her ved Nakskov, for så kan vi da nok finde plads til nogle stykker.
>
> Hilsen Dorthe
> http://www.vildkat.dk/

Hej Dorthe
Jeg krydser gerne næsten alt for at se din vildtplejestation og misserne :)
Så...jeg kommer helt klart - og jeg havde faktisk talt med Svedskens mor,
Benedikte om at vi ville besøge dig alligevel (det har vi bare aldrig fået
fortalt dig *G*)
Benedikte bor på Frederiksberg, så hun får nok lige brug for nmoget
kørelejlighed....jeg sender hende lige en mail, så hun kan svare sææææl (det
er hun nemlig også ret god til, udover at være en rigtig god svedske-mor:)
Hilsen Miver og Mulles mor Heidi
(jeg har 3 Guldfasankyllinger, var der noget med du var interesseret iøvrigt
Dorthe?)

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Denise

Dato : 31-08-04 23:07

dpl wrote:
> [...]
>
> Lad høre, om der er nogen der har mod på at krydse roe-prærien og
> kigge forbi her ved Nakskov, for så kan vi da nok finde plads til

Hej Dorthe
Som du kan se, så mangler der ikke tilslutning (ja, hvad har du nu rodet dig
ud i, hihi ). Måske du skulle starte en ny tråd med tilmelding og finde 1, 2
eller 3 dage, der passer dig som man kan vælge imellem, og så til sidst
vælge en af dem, hvor flest kan. Jeg går ud fra det bliver en lørdag eller
søndag. Please, ikke den 12.9, der kan jeg ikke. Så må du jo lukke tråden,
når du mener, du ikke kan finde plads til flere

--
Hilsen Denise

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 31-08-04 23:22

Så vil jeg da lige komme med et lille alternativ til de jyder der ikke har
råd eller mulighed for at bevæge sig helt til Lolland - selvom de missebørn
godt nok er de yndigste.

Jeg har godt nok ingen killinger, men hvis man har godbidder med lover jeg
at mine tre nok skal opføre sig som noget der minder om det - og Devi er da
også stadig i legealderen - omend hun ikke er så krammenussedejlig som de
helt små og ny er. Lige nu er hun ved at afmontere min printer for at følge
efter papiret ind i maskinen

Men hvorom alt er, så stiller jeg gerne min ydmyge bolig til rådighed for
kattetræf-hungrende jyder. Hvis vi allesammen skal sidde ved spisebordet kan
vi være max. 6 som det står normalt, hvis jeg rykker rundt med det kan vi
nok være ti, men så kan vi heller ikke bevæge os. Til gengæld har jeg også
et par sofaborde hvis der er nogen der vil spise alternativt.

Så sig bare til, så finder vi ud af noget.

Mvh Tina, Gizmo, Freya og Devi
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers