Update på Jackie!
Fra : Mel A

Dato : 30-08-04 17:08

Jackie er nu blevet testet på kryds og tværs. Blod-urin og alm tjek. Alt er
helt perfekt. Alle tallene ligger precis i midten af normalen, og det har
dyrlægen slet ikke oplevet før så flot!!!
Altså er det stress!! Hun for nu piller for mavesyre, dem vi gav hende før
også, samt baldrian.
Hun var i bedring, men er godt syg igen idag, efter dyrlægens tjek. Hun er
sur over at skulle alt det igennem hos ham.
Nå, men ellers har Jackie fået en legekammeret. Vi hæntede en hvalp som er
en blanding.
Vi havde en kat (Misse) i forvejen og tog en killing med os hjem fra
internattet også. (Advarsel mod at besøge sådanne steder hvis man ikke skal
have noget med hjem.)
Nu er der så Misse og Møge, Jackie og Kennedy, og alle vores fisk, men 2 har
navne Jazzy og Bozzy. Jep, fuldt hus, ikke flere dyr nu.

Jeg får ikke meget søvn om natten nu, så vil stjæle en time nu om muligt.

Mvh Melanie

Fra : Karina

Dato : 30-08-04 13:55

>Vi hæntede en hvalp som er en blanding.

Hej Melanie

Tillykke med den nye hvalp
Hvad er den blandet med og hvor gammel er den?

Ja man må sige at i har fuldt hus nu *G*

Held og lykke med din lille ny. Håber den er en rask hund, så kan prøve at
have hund uden alt den sygdom.

Var der forresten ikke noget om at Jackie havde mavesår? Eller er det bare
mig som husker forkert?

Mange hilsner

Karina

Fra : Mel A

Dato : 31-08-04 13:56

"Karina" <ingen@email.her> wrote in message

> Hej Melanie
>
> Tillykke med den nye hvalp
> Hvad er den blandet med og hvor gammel er den?

Kennedy er en blanding af en Lab/Schæfer/Golden. Vi har hentet den på
internattet så vi kender ikke bedre til hvem der er hvad af forældrene. Der
var en dreng i dens ejerfam. der var meget allergisk over for den. Dem de
havde fået den fra ville ikke have den igen, da deres hund havde fået 13
hvalpe og havde svært ved at komme af med dem alle. Den er født 16. maj
2004...

> Ja man må sige at i har fuldt hus nu *G*
>
> Held og lykke med din lille ny. Håber den er en rask hund, så kan prøve at
> have hund uden alt den sygdom.

Ja, alt er vel endnu *SS* men den skal lige lære at dens toilet er udenfor
og ikke i stuen eller ved døren.*S*

> Var der forresten ikke noget om at Jackie havde mavesår? Eller er det bare
> mig som husker forkert?

Jo det er rigtigt, men dyrlægen har ikke kunne finde noget på det
overhovedet. Vi har bare observeret at der kom kaffegrums lign. (blod) med i
opkasten et par gange.

> Mange hilsner
>
> Karina

Jackie for nu piller for mavesyre og det hjælper godt. Fortsætter det lang
tid endnu ville dyrlægen prøve noget andet ...? men vi skulle se tiden lidt
and mens hun for de piller og lidt baldrian (slappe af piller) ved siden af
også.

Misse er mere ok med de 2 nye idag. Hun er ved at finde ud af de ikke er så
farlige, men før hun er normal igen, tager det nok mere tid.

Mvh Melanie

Fra : fam. Ager

Dato : 30-08-04 19:59

Hej melanie..

jamen det var jo det jeg sagde!!, jeg skulle jo have været dyrlæge ((-:
var det så hos dem i åkirkeby eller rønne du var hos?

jeg vil lige sige at hun jo også kan få yderligere stress af hvalpen....
hjælper baldrian pillerne hende? kan i mærke nogen forskel når hun får dem?.

i kan jo sagtens give hvalpen det samme som Jackie får at spise, husk bare
at tilsæt vitamin/mineral/kalk til. den energimænge der er i jackies
portion, er fin til hvalpe!..bare se på min Loui...

mvh. Marie.

Fra : Mel A

Dato : 31-08-04 14:05

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej melanie..
>
> jamen det var jo det jeg sagde!!, jeg skulle jo have været dyrlæge ((-:
> var det så hos dem i åkirkeby eller rønne du var hos?

Ihhh jeg hader jo at give dig ret, men ja, du er sku ret klog. Hvorfor tog
det mig så lang tid at lytte til dig så...?
Vi har været i Aakirkeby som vi plejer. Dennis ringede til Rønne den anden
dag, og de sagde at de ikke kunne gøre noget andet en dem i Aakirkeby....

> jeg vil lige sige at hun jo også kan få yderligere stress af hvalpen....

Tja, måske, men hun tager det meget flot og vil gerne lege med Kennedy.
Jackie siger fra når det bliver for meget!

> hjælper baldrian pillerne hende? kan i mærke nogen forskel når hun får
dem?.

Hun fik dem i nogle dage, og ja det hjalp. Så tiltog det og der kom blod i
opkasten. Fik igen mavesyre-hæmmende piller og det hjalp igen. Nu for hun
begge dele. 1 hel af hver 2 gange om dagen. Lige nu er alt vel.... Kryds
fingre for det bliver ved sådan!

> i kan jo sagtens give hvalpen det samme som Jackie får at spise, husk bare
> at tilsæt vitamin/mineral/kalk til. den energimænge der er i jackies
> portion, er fin til hvalpe!..bare se på min Loui...

Mængden den samme? Kennedy vejer 10 kg? Jackie har tabt sig igen og vejer nu
16 kg.

Vitaminer, mineraler...?
Tror hellere vi må ringe sammen så vi for det rigtige!

> mvh. Marie.

Tak for hjælpen, kloge Marie *SS*

Mvh Melanie