Site med sangtekster
Fra : Kristian Høgh

Dato : 30-08-04 14:12

Hej,

Beklager hvis jeg er OT (?), men er der ikke en eller anden der kender et
rimelig godt site med sangtekster, hvor der ikke popper en halv mia. vinduer
op i fjæset på en?

Så træt jeg er af det...

/ Kristian

Fra : Torben Larsen

Dato : 30-08-04 15:50

Hej, få dig en popup stopper !! Google's toolbar er fortræffelig.

Prøv dette link til tekster : www.findlyrics.com

/ Torben

Fra : Troels

Dato : 30-08-04 17:26

> Beklager hvis jeg er OT (?), men er der ikke en eller anden der kender et
> rimelig godt site med sangtekster, hvor der ikke popper en halv mia.
vinduer
> op i fjæset på en?

Prøv at hent det program der hedder EvilLyrics. Der kan man både søge
direkte i programmet, og hvis man hører cd'er i winamp søger den automatisk
efter teksten til numrene.

/Troels