Hvor DÅÅÅÅÅM må man være?
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-04 21:43

Det er kun en lille uge siden, kattekræet fik stoppet sine egne knurhår i
munden og bidt tre af dem over...

I dag lavede han det næste stunt:

Han lå og holdt om sine bagben med forpoterne, som katte nu kan gøre det.

Jeg går forbi ham, og idet han ser jeg kommer imod ham, begynder han at
spinde og ælte - med kløer!

Han havde bare liiiige glemt, hvor det var forpoterne befandt sig....
Skreg "av", fór op, gloede vredt på den forpote der var skyld i den
pludselige smerte i benet, lagde ørerne ud til siden, og var parat til at
stikke hvemsomhelst i nærheden en lussing. *lol*

Den kat er altså ikke altid den skarpeste kniv i skuffen... *G*

Hvad laver jeres katte af ting, hvor man som ejer bare ryster på hovedet af
dem? :)

Tina

Fra : Kate

Dato : 29-08-04 07:12

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> wrote in

> Hvad laver jeres katte af ting, hvor man som ejer bare ryster på
> hovedet af dem? :)

Mowgli gjorde også nogle sjove ting da han var killing, men det er nu
efterhånden aftaget.
Jeg mindes engang han lå i sofaen og vaskede sig, han var meget ung og
kunne ikke helt koncentrere sig fordi halen kom i vejen. Han skulle jo
så jagte den hale, men begyndte så samtidig at jagte sit ben, med det
resultat at han faldt ned fra sofaen. Han så bare så dum ud da han sad
på gulvet og lignede et stort spørgsmålstegn
Det eneste han ikke har opgivet af sine killinge-ting er fascinationen
af vandet i wc'et når jeg trækker ud, det er stadig lige interessant,
det skal kigges på hvergang

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 18:37

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Det eneste han ikke har opgivet af sine killinge-ting er fascinationen
> af vandet i wc'et når jeg trækker ud, det er stadig lige interessant,
> det skal kigges på hvergang

Andy er gået et skridt videre: Han står som en anden gammeldags
oversygeplejerske og skal inspicere "sagerne", inden man må trække ud *G*

Tina

Fra : jytte

Dato : 29-08-04 10:17

Jeg ææælsker altså dine små sjove historier. Jeg griner højlydt hver gang.

Jytte

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 18:41

"jytte" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ææælsker altså dine små sjove historier. Jeg griner højlydt hver gang.

Tak. Der kommer sikkert flere, Andy er lidt et klumrehoved.

Tina

Fra : Karina Nielsen

Dato : 29-08-04 16:04

> [...]
>
> Den kat er altså ikke altid den skarpeste kniv i skuffen... *G*
>
> Hvad laver jeres katte af ting, hvor man som ejer bare ryster på hovedet

Hej Tina,

du kan da godt nok bidrage til nogle søde og sjove historier her i gruppen:)

Jeg har en hunkat der ikke brænder dæk af, men poter. Det ser seriøst ud
til, at hun laver bremsespor når hun starter med at løbe rundt i hele
lejligheden*g*

Karina

---

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 18:35

"Karina Nielsen" <dsl154563@nospamvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Tina,
>
> du kan da godt nok bidrage til nogle søde og sjove historier her i
gruppen:)

Det hele herinde skal jo ikke gå op i fodervalg, sygdom, moderløse killinger
og andre nok så vigtige men kan så underholdne ting. At have kat er
heldigvis mere end fodring og sygdom ;)

> Jeg har en hunkat der ikke brænder dæk af, men poter. Det ser seriøst ud
> til, at hun laver bremsespor når hun starter med at løbe rundt i hele
> lejligheden*g*

*LOL*

Måske har hun været racerbil i sit tidligere liv? *G*

Tina

Fra : Karina Nielsen

Dato : 29-08-04 19:19

> [...]
killinger
> og andre nok så vigtige men kan så underholdne ting. At have kat er

Ja, heldigvis - så kan vi også få et godt grin engang imellem:)

> *LOL*
>
> Måske har hun været racerbil i sit tidligere liv? *G*
>
> Tina

Ja, det tror jeg faktisk*g* Bare en racerbil uden pels:)

Karina

---

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 29-08-04 18:08

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad laver jeres katte af ting, hvor man som ejer bare ryster på hovedet
af
> dem? :)

Din kat er altså noget for sig

Min gamle kat havde en eller anden ting med min skulder. Der skulle hun
sidde! Hun kunne være ret svær at ryste af nogle gange, især når hun havde
fået lagt sig tilrette rundt om halsen på mig. Det resulterede altså i, at
hun en dag kom med ned til den lokale grillbar, og jeg ventede så udenfor,
mens kæresten handlede. Det blev selvfølgelig også til lidt kæl (med katten
altså) Der sad nogen udenfor, og pludselig udbryder den ene "Gud, hun har en
levende kat på skulderen"
Jeg var lige ved at sige "Ja, skulle jeg rende rundt med en død kat?" men
holdt altå inde.

Den lille dame havde det også rigtig skidt med biler. Jeg fik at vide, at
hun stod på fortovet og stirrede på dem, indtil de var helt tæt på -
hvorefter hun sprang ud foran dem.
Det synes jeg så ikke var ret sjovt!

mvh. tina

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 18:46

"Tina Christoffersen" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en
meddelelse news:41320d65$0$192$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Din kat er altså noget for sig

Min mors kat, der boede hos mig før, er også lettere bims i sværere grad.
Jeg må have en dårlig indvirkning på mine dyr *lol*

> Min gamle kat havde en eller anden ting med min skulder. Der skulle hun
> sidde!

Hvor sødt.

> Den lille dame havde det også rigtig skidt med biler. Jeg fik at vide, at
> hun stod på fortovet og stirrede på dem, indtil de var helt tæt på -
> hvorefter hun sprang ud foran dem.
> Det synes jeg så ikke var ret sjovt!

Knap så sødt. :-/

Tina

Fra : Kate

Dato : 29-08-04 21:28

"Tina Christoffersen" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> wrote in

> Der sad nogen udenfor, og pludselig udbryder den ene "Gud, hun har en
> levende kat på skulderen"

Den ville jeg nok også blive noget forbløffet over. En ting er at folk
"går" tur med deres kat, men ligefrem tage den på skulderen som en
anden papegøje, det er sgu for morsomt
Min søster havde engang en kat som fulgte hende til brugsen, men
sjældent tilbage for så var han strøget hen til en nærliggende sø
(fandt hun senere ud af var hans opholdssted), men hun var ikke vild
med at han krydsede vejen for den var ret trafikeret. Han overlevede
dog vejen i Albertslund og flyttede med hende og hendes senere mand til
Kolding

Fra : Jane

Dato : 30-08-04 13:16

Kate skrev i <news:41323c33$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Min søster havde engang en kat som fulgte hende til brugsen, men
> sjældent tilbage for så var han strøget hen til en nærliggende sø

Min mor havde en kat som altid hentede hende ved toget
når hun kom hjem fra arbejde, og så gik med hjem.
Jeg aner ikke hvordan den kendte tiden.

Jane - husker den kat, den var hvid
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 30-08-04 13:42

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse

> Min mor havde en kat som altid hentede hende ved toget
> når hun kom hjem fra arbejde, og så gik med hjem.
> Jeg aner ikke hvordan den kendte tiden.
>
> Jane - husker den kat, den var hvid

Det er de bare gode til!
Min mor havde en kat, der sked på dørmåtten, hvis hun ikke kom lige hjem fra
arbejde. Velkommen hjem, så kan du se, hvad der sker, når du ikke er her til
tiden! Ellers var den fuldstændigt renlig.
Bare hun kom ind ad døren og klappede den, så var det ok, så kunne hun godt
tage ud at handle eller hvad hun nu ellers skulle bagefter.

mvh. tina

Fra : Karina Nielsen

Dato : 30-08-04 13:43

> Min mor havde en kat som altid hentede hende ved toget
> når hun kom hjem fra arbejde, og så gik med hjem.
> [...]

En dag jeg var ude og køre med kæresten, lagde jeg mærke til en kvinde der
kørte ved siden af os på et tidspunkt - hun havde en kat siddende på
skulderen... Hmmm, og så mens man kører:)

Da jeg var barn fulgte min gamle kat altid mig og min søster i skole og
derefter rendte hjem igen... Ham savner jeg godt nok, han blev også 21 år
gammel - snøft:(

Karina

---

Fra : lene

Dato : 30-08-04 00:02

Ja, altså min Mollie laver også de pudsigste ting. F.eks: Når hun sidder ret
op og klør sig med en bagpote på ryggen, som katte jo kan, så "klør hun med"
med tungen på brystet. Det ser sku altså morsomt ud! Bagbenet kører på
ryggen, hele hovedet kører op og ned foran.... og så er hun slet ikke til at
råbe op. Det samme sker når det er mig der klør hende på ryggen (og det gør
jeg gerne, da jeg morer mig kosteligt over hende). Hun er bare dejlig.
MVH. Lene, Mollie og alle de andre havnem(b)isser

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-08-04 14:47

Hej Tina,

tjah, vores Silk er heller ikke altid lige intelligent...når jeg er rigtig
ond siger jeg at han fik fjernet hjernen samtidig med nødderne *grin*

Lige i øjeblikket er han EKSPERT i at blive bange for sin egen hale! Jeps,
den er også stor og flot...men hans ansigtsudtryk når han lige pludselig
opdager at der er "noget" efter ham, og hopper 1 m lodret op i luften og
vender rundt for at angribe "det der noget" som pludselig er forsvundet, så
han må spæne afsted efter det...*suk* For at det ikke skal være løgn så
bliver tøserne selvfølgelig forskrækkede fordi han bliver forskrækket og
styrter afsted, og så drøner de alle tre rundt og er forskrækkede....

/Pernille
www.garion.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 30-08-04 15:30

Jaaa...jeg er også ved at trille hovedrystene om af grin over mine 2
raggier..., De er jo ikke den mest elegante og adrette katterace...

som feks. når de jagter hinanden eller hundene, og i farten "glemmer" at se
efter om dørene er åbne, FØR man stormer igennem... det er ikke så sjældent
at der lyder et bang, og en slukøret raggie lusker væk...

eller når man absolut SKAL have vand fra hanen på badeværelset, og tror til
stadighed at man er en adret sylfide- sætter af for at springe op, men ikke
får røven med og glider stille ned igen... så er det nemmere og sidde og
pjevse for at blive løftet op..

eller man ligger og flyder på sofabordet og rigtigt strækker sine mange kilo
ud, og ohhh, det er jo mageligt ikk`....og så bang...så ligger vi helt
uforståeligt på gulvet..

eller når slaven har gjort en god gerning, og indkøbt et gulv til loft miljø
med 2 søjler, så misserne kan have deres mad i fred for hundene.
så må slaven indkøbe yderligere platforme, for de røvtunge kræ ikke kan
komme forsvarligt rundt, uden at styrte i afgrunden......suk..

men hvor vil jeg dog ikke undvære dem for noget...!!

mvh. Marie

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 30-08-04 17:27

fam. Ager wrote:
> [...]
> kan komme forsvarligt rundt, uden at styrte i afgrunden......suk..
>
> men hvor vil jeg dog ikke undvære dem for noget...!!

Har du overvejet at købe de stakkels dyr et par styrthjelme?? GG
Man behøver vist ikke TV hjemme hos dig...

Mvh
Danielle

Fra : fam. Ager

Dato : 30-08-04 20:05

"Danielle Nielsen" <suzieFJERN@SLETwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Har du overvejet at købe de stakkels dyr et par styrthjelme?? GG
> Man behøver vist ikke TV hjemme hos dig...
>
> Mvh
> Danielle

TV??, hvad er det! har man både hunde og katte der ter sig som en børnehave
er det top underholdning.

Det sjoveste er næsten når de leger kattene efter hundene.... se det er
sjovt!!.
og så når den ene hund, som er en boxerhvalp, bliver træt, ja hvad gør man
så?, jo, man sætter sig bare på en af raggierne, og der sidder man og ser ud
som om man har en irriterende hæmoride i rø... !!man så har man fred så
længe!.

og så er det altså bare en fornøjelse, at hunde og katte kan forenes i en
sådan harmoni og respekt for hinanden, som de gør her!

mvh. marie

Fra : Crazy Camilla

Dato : 01-09-04 05:02

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad laver jeres katte af ting, hvor man som ejer bare ryster på hovedet
af
> dem? :)

Min kat har egen "gummicelle!"
Den er helt vild med at sidde i sin transportkasse, om døren er åben eller
lukket er ligemeget.
Det er lidt sært, for den kan ellers ikke lide de dejlige bløde kurve osv.
jeg har købt, nej en kold og hård plastikkasse det er bare sagen...
Når døren til kassen er lukket og den står på gulvet (imens jeg lufter ud i
rummet sidder katten i kassen) så elsker katten at rulle rulle rundt, så
kassen bevæger sig fra den ene ende af stuen til den anden. Det er ikke
fordi den vil ud, for når jeg åbner lågen bliver den bare siddende og glor
på mig: "Ej hvorfor kommer du nu og tager mig ud? Jeg havde det lige så
hyggeligt!"

Med venlig hilsen Camilla.