Mozilla - markere tråde med ulæste indl
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-08-04 16:07

Jeg bruger Mozilla Thunderbird til mail+news, men kan ikke finde ud af at
konfigurere listen over indlæg i en gruppe således at en tråd der indeholder
en eller flere ulæste beskeder bliver skrevet med fed skreft. For tiden
markeres de med at understrege subjekt, hvilket ikke er tydeligt nok når man
lige skimmer ned over en gruppe.

Er det i øvrigt muligt at lave filtre der virker på hele tråde og ikke blot på
enkelte indlæg? Jeg vil f.eks gerne markere alle tråde hvori jeg har skrevet
et indlæg med en bestemt farve, er dette muligt?