Hej Lars Kyndi Laursen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>>> Svar fra server: '-ERR cannot open disk file error 2', Port:
>>> 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer:
>>> 0x800CCC90
>>
>> Lige dét OE-fejlnummer er ikke særlig hjælpsomt, jf. fx
>> <
http://www.modemhelp.net/oeerrors/oe.shtml>.
>
> Svaret fra POP3-serveren er da rimeligt entydigt.
Dét er korrekt.
> Der opstod åbenbart en disk-fejl under forsøget på at hente post,
> sandsynligvis efter succesfuldt logon.
Og det er umiddelbart klart nok.
At jeg sprang helt over at kommentere serversvaret skyldes:
1. De mailservere på NytSystem kommer ind imellem (ved nogle fejl) med
ukorrekte oplysninger. Fx kan de fejlagtigt finde på at returnere en
550-fejl (ukendt adresse), hvis der er et eller andet koks i systemet
(som fx sidste weekend).
2. Jeg ved ikke, om det omtalte fejlsvar ("-ERR cannot open disk file
error 2") skyldes en fejl i serversvaret eller en fejl på serveren
3. Går man ind i "webmail" (som egentlig ikke er nogen webmail, da det
så at sige er serveren, man vader ind på) og glemmer at logge sig ud,
kan man i en for mig ukendt periode ikke logge på mailadressen med en
mailklient. Man skal ind via "webmail" og *så* logge sig ud. Så er det
fikset.
Og det kunne jo blandt så meget andet være det, der var grunden,
hvorfor...
>> Kan du ikke komme ind via <
http://www.tiscali.dk/webmail/>?
.... jeg foreslog det.
> Det kunne også være interessant at se, om fejlen er den samme,
> hvis der logges på med telnet
Jeps.
--
Hygge fra Århus - Rudi