Der er før blevet snakket reklamer her...
Fra : Klaus G.

Dato : 28-08-04 10:16

Hej.

Jeg synes selv den er ret griner, hvad siger i?

http://www.e2mobile.net/eviltwincat.mpa

Nå ja, katte er jo heller ikke for snu :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Freedom

Dato : 28-08-04 12:40

Usmagelig!
Iben

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-08-04 13:04

Freedom wrote:
> Usmagelig!
> Iben

He he... det er da spass for alle pengene!

MVH Mads Stetter
Inkl. Katteallergi

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-08-04 13:18

On 2004-08-28 13:39:48 +0200, "Freedom" <nomail@nomail.dk> said:

> Usmagelig!
> Iben

Tjah og det syntes Ford jo også. Den reklame blev kategorisk afvist med
store bogstaver, så snart de så forslaget fra reklamefirmaet - og Ford
er meeget sure over at den alligevel er offentliggjort på nettet. Der
findes også en med en due, så vidt jeg ved.
De reklamer har nemlig været oppe og vende her og andre steder før
--
Knus fra Ann R

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 19:58

Freedom skrev:

> Usmagelig!

Hvorfor?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 28-08-04 20:14

Martin Johansen [6000] skrev i en meddelelse...

> Hvorfor?

Måske fordi I sidder på spring ovre i bilgruppen og venter på at grine jeres
balder i laser over vores reaktioner på den her reklame, og over at vi
falder for den - igen.

Her kan katteelskerne se hvad jeg mener:
http://makeashorterlink.com/?F2A056929

Vi kan skam godt tænke på andre ting end katte - eller alternativt bruge
google når det er nødvendigt

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 28-08-04 21:06

<klipp> Måske fordi I sidder på spring ovre i bilgruppen og venter på at
> [...]
> falder for den - igen.
>
> Her kan katteelskerne se hvad jeg mener:

Busted !! hva'Klaus *G*

[citater fra dk.fritid.bil:
I"kke for at lokke men du tør ikke poste den i dk.fritid.dyr.kat"

> "Vil jeg da lige prøve så..."

"Hæ, vil lige abonnere på dk.fritid.dyr.kat i et par dage
Frem med cola'en og popcornene "

[citater slut]

Men da rart at der er plads til humor i grupperne, også på tværs...jeg vil
straks se om jeg kan finde nmoget med en overlaberlækker bil, der bliver
smadret af en kæmpekat...eller noget i den stil *heheeee*

Hilsen Heidi, Miver og Mulles mor, der IKKE har bil, men en gammel
smadder-cykel :o til gengæld har jeg to katte, der elsker at ridse lakken
på - helst nye- biler *gnæææk*
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-08-04 21:20

> [...]
> straks se om jeg kan finde nmoget med en overlaberlækker bil, der bliver
> smadret af en kæmpekat...eller noget i den stil *heheeee*

Dejligt at I tager det sådan! Du har ret i at det er rart at der er plads
til humor i grupperne, især på tværs af grupperne. Cola'en og popcornene kom
ikke frem, for I tackler det jo stille og roligt

> Hilsen Heidi, Miver og Mulles mor, der IKKE har bil, men en gammel
> smadder-cykel :o til gengæld har jeg to katte, der elsker at ridse lakken
> på - helst nye- biler *gnæææk*

Er der mulighed for at forsikre katte ligesom med hundeforsikring, således
at skader påført af hunden betales af dens forsikring? Eller er det husets
forsikring som må træde til når det er en kat?

Mvh

Emil

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-08-04 21:54

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev...
> Er der mulighed for at forsikre katte ligesom med hundeforsikring, således
> at skader påført af hunden betales af dens forsikring? Eller er det husets
> forsikring som må træde til når det er en kat?

Ingen af delene - katte er (endnu) ikke omfattet af forsikringsansvar for
ejeren som hunde er det. Så i princippet kan katten totalflænse det nye
læderindtræk i naboens jaguar helt uden at det koster ejeren en krone!
Hvis den skadelidte ligefrem kan *bevise* at det var en bestemt kat, der
påførte skade, så må ejeren af katten punge ud af egen lomme.

Mvh. Camilla

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 22:01

Camilla Scharff skrev:

> [...]
> krone! Hvis den skadelidte ligefrem kan *bevise* at det var en bestemt
> kat, der påførte skade, så må ejeren af katten punge ud af egen lomme.

Gælder det så også omvendt at jeg må betale af egen lomme hvis en kat
har forvildet sig ind i min have og min hund mener den er sulten.. ?

Altså har jeg erstatningspligt over for ejeren af katten?

Nu har jeg godt nok ikke hund men det var lige et tænkt eksempel for jeg
har en del katte som mener de skal ind i min have og kom til at tænke på
hvad faen de vil gøre hvis der rendte en stor hund rundt.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-08-04 23:13

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev...
> Gælder det så også omvendt at jeg må betale af egen lomme hvis en kat
> har forvildet sig ind i min have og min hund mener den er sulten.. ?
>
> Altså har jeg erstatningspligt over for ejeren af katten?

Nej, det har du ikke - det fremgår faktisk af Mark- og Vejfredsloven, at
enhver er forpligtet til at holde egne dyr på egen grund, og hvis en
katteejer ikke kan finde ud af det, så løber de selv risikoen for at katten
bliver "ædt" af en hund, skudt af en psykopat eller kørt ned af en bil osv.
Man må selvfølgelig ikke overlagt lade hunden flå katten, det følger af
Dyreværnsloven.

Mvh. Camilla

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 23:45

Camilla Scharff skrev:

> [...]
> katten bliver "ædt" af en hund, skudt af en psykopat eller kørt ned af
> en bil osv. Man må selvfølgelig ikke overlagt lade hunden flå katten,

OK tak for svar.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-08-04 22:38

> Ingen af delene - katte er (endnu) ikke omfattet af forsikringsansvar for
> ejeren som hunde er det. Så i princippet kan katten totalflænse det nye
> læderindtræk i naboens jaguar

Hvis de har fritStående biler er de ski da også selv ude om det

Nina

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 21:48

Tina Susanne Johansson skrev:

> Vi kan skam godt tænke på andre ting end katte - eller alternativt bruge

Er du nu heeelt sikker på det?

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 28-08-04 22:24

Martin Johansen [6000] skrev i en meddelelse...

> Er du nu heeelt sikker på det?

Kan kun tale på egne vegne, men det skulle jeg mene - ved dog ikke om min
nærmeste omgangskreds vil være enige med mig Til gengæld snakker jeg så
ikke om biler - de interesserer mig så lidt at jeg ikke engang har kørekort

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 22:53

Tina Susanne Johansson skrev:

> jeg så ikke om biler - de interesserer mig så lidt at jeg ikke engang
> har kørekort

Hehe

Fra : Freedom

Dato : 28-08-04 22:40

Fordi bilen får poteaftryk over det hele....Dahhh
;)))
Iben

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 22:54

Freedom skrev:

> Fordi bilen får poteaftryk over det hele....Dahhh ;)))

Det er jo klart

Fra : Helle Urban Munck

Dato : 29-08-04 13:52

Øhh, hvad skulle vi få udaf at se på den film? o´hvad vil du få ud af at
vide filmen? :s
Kunne du ikke bare holde den for dig selv!!
Det er jo ikke engang sjov!! Det er bare for lavt at gøre sådan noget!!

Lykke

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-04 14:16

Helle Urban Munck skrev:

> Kunne du ikke bare holde den for dig selv!! Det er jo ikke engang sjov!!

Du tager fejl - den er netop hylemorsom (altså med mindre man er
kattefanatiker)

> Det er bare for lavt at gøre sådan noget!!

Næh.

Fra : Claus Fabritius

Dato : 29-08-04 15:25

> Du tager fejl - den er netop hylemorsom (altså med mindre man er
> kattefanatiker)

Der er ingen tvivl om at både du og mange andre mennesker synes at den er
sjov, men hvorfor provokere så bevidst, når man ved at det gør ondt på nogen
at se det? Ville du synes at det var sjovt at se en af drømmebilerne helt
overmalet med grafitti eller helt hærget efter et uheld?

Personligt kan jeg gdot både lide katte og biler, og synes at provokationen
er helt til grin, så samme måde som jeg synes at det er for meget at folk
har det sjovt med at vise bilelskere billeder af hærgede drømmebiler.
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Klaus G.

Dato : 29-08-04 15:38

> [...]
> at se det? Ville du synes at det var sjovt at se en af drømmebilerne helt
> overmalet med grafitti eller helt hærget efter et uheld?
http://www.wreckedexotics.com/

Som denne side? Så længe det ikke er folks egen bil, så tror jeg folk er
mere eller mindre ligeglade, mere eller mindre. Folk kan være sure over
andre ikke kan kende forskel på dit og mit, men så er den heller ikke
længere

> [...]
> er helt til grin, så samme måde som jeg synes at det er for meget at folk
> har det sjovt med at vise bilelskere billeder af hærgede drømmebiler.
Det sjove er jo lige netop at folk falder i gang på gang. Prøv bare at tage
en tur i MC gruppen, og skriv de ska køre mere pænt, derfor de bliver kørt
ned, eller noget i den stil. Så skal du bare se løjer. De er lige så
nærtagene som herinde :)

Fra : Claus Fabritius

Dato : 29-08-04 15:55

> [...]
> en tur i MC gruppen, og skriv de ska køre mere pænt, derfor de bliver kørt
> ned, eller noget i den stil. Så skal du bare se løjer. De er lige så

Og det er det jeg virkelig ikke kan forstå det sjove i. Med mindre man
virkelig mener noget med det, så synes jeg da at man skal lade folk nyde
deres hobby uden at genere dem bare fordi man så selv kan have det lidt
sjovt. Lidt venlige drillerier er da fint nok, men når det er noget der kan
gøre ondt på folk skal man lade være.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-04 17:46

Claus Fabritius skrev:

> [...]
> nogen at se det? Ville du synes at det var sjovt at se en af
> drømmebilerne helt overmalet med grafitti eller helt hærget efter et

Det ville rage mig en høstblomst. Jeg er ikke fanatisk.

Jeg ved godt det er en hobby folk har herinde (katte) men når man læser
nogle af indlæggene så bliver man lidt i tvivl om forfatterne har andet
i hovedet en kat kat kat kat kat kat kat og så lige kat en gang til.

Herregud det er et dyr med 4 ben og pels... længere er den ikke.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-08-04 18:21

Martin skrev
<men når man læser nogle af indlæggene så bliver man lidt i tvivl om
forfatterne har andet i hovedet en kat kat kat kat kat kat kat og så lige
kat en gang til.>

Lad mig starte med at sige JA når det handler om katte, er jeg uden for
pædagogisk rækkevidde, når det så er på
plads, så vil jeg sige at jeg blev lige så vred over reklamen med duen og
over øvrige reklamer/billeder hvor levende
væsener skades/dræbes, der er rigeligt med psykopater
"der ude" uden at de behøver at få inspiration fra reklameverdenen, og et
eller andet sted føler jeg at folk der morer sig over sådan noget må være
ufattelig primitive.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-04 18:34

Marianne Hellemose skrev:

> [...]
> reklameverdenen, og et eller andet sted føler jeg at folk der morer sig
> over sådan noget må være ufattelig primitive.

Tja.. hvis du ikke kan se det er fake så ja så er du ude for pædagogisk
rækkevidde :-/

For det er det det hele handler om - sjove reklamer som er fake hvor ingen
levende dyr skades.

Det kan da ikke ophidse andre end fanatikere...

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-08-04 18:51

Martin skrev
<Tja.. hvis du ikke kan se det er fake så ja så er du ude for pædagogisk
rækkevidde :-/ >

Åh det kan jeg skam godt se, men hvad med den flok
"halvhjerne" der en dag keder sig og beslutter sig for at efterligne.

<For det er det det hele handler om - sjove reklamer som er fake hvor ingen
levende dyr skades >

Tjaa fake eller ej, så synes jeg ikke at det er sjovt, der er
såmænd også pædofile der "nøjes" med billeder, nogle ægte og nogle fake,
det synes jeg heller ikke er sjovt.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-04 19:08

Marianne Hellemose skrev:

> Åh det kan jeg skam godt se, men hvad med den flok "halvhjerne" der en
> dag keder sig og beslutter sig for at efterligne.

De halvhjerner er jo ikke dem vi snakker om. De er jo tabt for omverdenen
under alle omstændigheder.

Fra : Karina Nielsen

Dato : 29-08-04 18:21

> [...]
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel

Hvad så med en bil - den har 4 hjul uden pels*s* Katten har en puls i
modsætning til en bil som er en død ting....

Som du selv skriver - det er en hobby, ligesom med biler....

Sorry, kunne ikke lade være:)

Karina

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-04 18:37

Karina Nielsen skrev:

> Hvad så med en bil - den har 4 hjul uden pels*s* Katten har en puls i
> modsætning til en bil som er en død ting....

Jep og en bil stikker ikke af og render ud foran andre biler... hvorpå
ejeren står tilbage og måber: "Buhu hvordan kunne det ske"

Nåp ja... en kat der farer forvildet rundt - så må man være klar til
at den ikke kommer hjem en dag. Er man ikke det er man blåøjet.

Katten står ligefrem og venter i vejkanten og lige som man når derhen
tænker den: "Gad vide om jeg kan nå over"... og det kan den jo klart nok
ikke.

Det er synd og sørgeligt JA men det er naturens gang med mindre man
holder den som indekat.

> Som du selv skriver - det er en hobby, ligesom med biler....

Præcis - men derfor er der ingen grund til at gå heeelt amok

> Sorry, kunne ikke lade være:)

Du skal være velkommen - jeg kan tåle det

Fra : Karina Nielsen

Dato : 29-08-04 19:33

> [...]
> ikke.
>
> Det er synd og sørgeligt JA men det er naturens gang med mindre man

Det er nok grunden til, at jeg har en indekat.... Så hun løber ingen
steder - foruden rundt i lejligheden og brænder poter af mens hun leger
racerbil*g* - med pels;)

> Præcis - men derfor er der ingen grund til at gå heeelt amok

Helt enig:) Men jeg syntes ikke at folk her i gruppen går amok.... Det er jo
individuelt fra person til person, vi alle mener jo ikke det samme:) Det
ville nok også være for kedeligt i længden.

> Du skal være velkommen - jeg kan tåle det

Det er jo det jeg ved - har jo mødt dig i gruppen med "børn i bilen"*gg* Der
skal jo lidt humor til - ellers er det jo ikke sjovt:)

Karina

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-04 22:10

Karina Nielsen skrev:

> Det er nok grunden til, at jeg har en indekat.... Så hun løber ingen
> steder - foruden rundt i lejligheden og brænder poter af mens hun leger
> racerbil*g* - med pels;)

Også derfor jeg skal have en indekat såfremt jeg skal have en.

> Det er jo det jeg ved - har jo mødt dig i gruppen med "børn i bilen"*gg*

LOL ja den kan jeg nok ikke løbe fra

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-08-04 13:30

Den har vi set før og den er lige så umagelig som første gang.

Når man poster sådan noget, så er det jo egentlig ret harmløst. Ikke desto
mindre er der altid en eller anden idiot der føler trang til at gøre det
samme. Se bare på dem der er døde af at efterligne stunts fra de der
Jackass-fjolser, hvor smarte er de i dag?

Nina