Discount-kabel til N3200 virker ikke
Fra : Leif Neland

Dato : 28-08-04 09:00

Jeg har købt et "datakabel Nokia 3200", hos cellshoppen, men hverken Nokia
PC suite eller oxygen kan finde telefonen.

Jeg kører XP, og har også startet userport.sys, uden at det gør forskel.

Det virkede heller ikke over infrarød.

Skal man virkelig have et originalt USB-kabel til omkring 400 kr for at
kunne hive billeder ud af telefonen?

Eller er der andre programmer, der kan det?

Leif

Fra : sls

Dato : 28-08-04 09:10

"Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne hive billeder ud af telefonen?
>
> Eller er der andre programmer, der kan det?

Mener ikke PC suite er glad for Uorg kabler, og i Oxygen, skal man vælge den
rigtige port og kabel type, og måske genstarte programmet..
Men når telefonen har IRda port, kan man ligeså godt købe en IRda port, den
koster ikke mere end 199,- hos cellshoppen, den virker både med PcSuite og
Oxygen, og så virker den også med andre telefoner hvis du en dag skulle
skifte.
Bruger selv en IRdaport fra cellshoppen med en 3200...

Mvh Sid

Fra : Allan Hansen

Dato : 30-08-04 16:12

> [...]
> skifte.
> Bruger selv en IRdaport fra cellshoppen med en 3200...

Kan ikke få min irda til at virke.

Har stillet hastighed osv. men den kan ikke finde telefonen også 3200

Mon der er noget jeg har glemt?

Mvh Allan

Fra : sls

Dato : 01-09-04 07:03

"Allan Hansen" <allanh@besked.com> skrev i en meddelelse
> den

> Kan ikke få min irda til at virke.
>
> Har stillet hastighed osv. men den kan ikke finde telefonen også 3200
>
> Mon der er noget jeg har glemt?

Har du valgt Sigma tel 4000?

http://www.cellshop.dk/usbirda.html

Mvh Sid

Fra : Allan Hansen

Dato : 01-09-04 17:36

> Har du valgt Sigma tel 4000?

Der er ikke noget der hedder det i indstillingerne.......

Det er en world ads 188ir fra modify

http://www.modify.dk/?page=products&mode=ib