Webspeed vær med til at gøre en forskel
Fra : peter

Dato : 27-08-04 18:30

Jeg har selv Webspeed, Webspeed er et godt produkt, men det er fand..
ikke optimalt med deres latterlige upload hastighed 128 kb, først ved
1024 sker der nogen men så er den også meget dyr, 549 pr månede.

Vær med til at sende mails til Webspeed, jo flere der brokker sig kan
måske gøre at de ændre hastigheden, jeg har selv sendt 3 mails i
forskellige navne.

Og kom nu ikke og sig skift til adsl, for jeg gider ikke betale 110 -
120 kr til en fastnet telefon.

Fra : Dan Molberg

Dato : 27-08-04 18:34

peter wrote:
> Vær med til at sende mails til Webspeed, jo flere der brokker sig kan
> måske gøre at de ændre hastigheden, jeg har selv sendt 3 mails i
> forskellige navne.
Hvor alvorligt tror du de tager sådanne mails? Tror godt de selv kan regne
den ud at de kommer fra samme person.....
--
MVH Dan Molberg
http://beyond.repair.dk/

Fra : Nicolai

Dato : 27-08-04 18:46

> [...]
> forskellige navne.
>
> Og kom nu ikke og sig skift til adsl, for jeg gider ikke betale 110 -

Glem det. Det er teknologien der gør at de skal spare upload - ja, de er LIGE
fedtede nok med den, men de KAN ikke give alle 512.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 28-08-04 09:18

"peter" <18@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
<KLIP>
> Og kom nu ikke og sig skift til adsl, for jeg gider ikke betale 110 -
> 120 kr til en fastnet telefon.
Hvem siger du behøver det??

/MD

Fra : Zif

Dato : 28-08-04 09:50

Ja, det behøver man da overhovedet ikke.

Jeg har fastnet hos Tele2 og Adsl hos Cybercity

Zif

Fra : Morten Davidsen

Dato : 28-08-04 21:05

"Zif" <peter.hedegaard@FJERNNemail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det behøver man da overhovedet ikke.
Du skulle måske lige overveje at læse lidt om citatteknik:

Til jer andre vil jeg henvise denne tråd i relation til min tidligere tråd.

> Jeg har fastnet hos Tele2 og Adsl hos Cybercity
Til lykke, det er ikke det som vi snakker om. Vi snakker om fuldstændig at
droppe fastnettet, altså slet ikke betale abonnementet for det. Derimod vil
Peter kun betale for internettet, hvilket er muligt hos Webspeed som han
har, men også hos f.eks. Cybercity de fleste steder rundt omkring i landet.

/MD

Fra : Kim

Dato : 29-08-04 11:50

"peter" <18@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
<klip>
> Vær med til at sende mails til Webspeed, jo flere der brokker sig kan
> måske gøre at de ændre hastigheden, jeg har selv sendt 3 mails i
> forskellige navne.

Jeg har haft en samtale med en fra webspeed og det hænger sådan sammen
at webspeed er et produkt til hr og fru Jensen altså folk som ikke har brug
for meget upload, og jo mere upload de tilbyder til folk jo mindre antal
kunder
kan de presse ind på deres øer og dermed vil de tjene mindre penge
og det har de selvfølig ingen intresse i :)