Jul i varmen
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 27-08-04 12:44

Hej Allesammen

Sidste år holdte vi jul i ægypten og da dette var en stor succes, skal det
selvfølgelig gentages.

Men men men.............hvor skal vi tage hen???

Prisen spiller en vigtig rolle. Men det gør ikke noget at selve rejsen
koster lidt, hvis det er billigt at leve der.

Det er også et krav at det skal være varmt (over 20 grader).

Nogen der har nogle gode erfaringer og/eller forslag??

Hvordan er pris niveauet i marokko og gambia, og hvordan er temeraturen der
på det tidspunkt??

M.V.H
Jimmi W.

Fra : Sanne

Dato : 27-08-04 13:20

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har nogle gode erfaringer og/eller forslag??
>
> Hvordan er pris niveauet i marokko og gambia, og hvordan er temeraturen

Hej Jimmi.

Gambia er rigitg godt i December. Sidst jeg var der i December var der over
30 grader...
Skønt sted og billigt.
Ryger du,?? så kan jeg huske man kunne købe 1 karton Prince for 60 kr.!!!!!

Go tur...
Sanne

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 28-08-04 09:54

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nogen der har nogle gode erfaringer og/eller forslag??
>
> Hvordan er pris niveauet i marokko og gambia, og hvordan er temeraturen

Hej Jimmi,

Jeg var i Agadir Marokko i begyndelsen af januar, og det var temmeligt
køligt - om natten tilmed decideret koldt.
De lokale rendte selvfølgelig rundt med tophuer og halstørklæder, selv om
dagen, hvor vi nu ellers fandt det ganske
behageligt. Om formiddagen kunne vi kun ligge i solen, hvis vi fandt et sted
med læ, ellers var det for koldt.
Vi var dog også i vandet ved stranden, men det var kun for at bevise noget.
Der er ingen "tropenætter" på denne årstid i Agadir.

Gambia var helt anderledes konstant varmt vel omkring de 30 grader minimum.
Jeg mener at kunne huske at prisniveauet for en turist var omtrent på samme
fornuftige niveau.
Jeg ville absolut tage til gambia af temperatur hensyn.
Snyd ikke jer selv for en sejltur op ad gambia floden. Vi så
ferskvandsdelfiner og besøgte hvad angiveligt skulle være Kunta Kinte`s
landsby (Hovedpersonen fra Alex Haley`s bog Rødder) Tror det var det
varmeste sted jeg nogensinde har været.

God tur.
Michael christoffersen