Titel
Fra : BorreBoy

Dato : 26-08-04 20:03

Hejsa.

Leder efter titel/artist på en sang der lyder sådan:
I will give anything I own. I'll give up my hearth, my soul....

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-08-04 20:29

BorreBoy wrote:

> Leder efter titel/artist på en sang der lyder sådan:
> I will give anything I own. I'll give up my hearth, my soul....

Mon ikke det er den her:
http://www.metrolyrics.com/lyrics/51770/Bread/Everything_I_Own

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : BorreBoy

Dato : 26-08-04 20:58

> Mon ikke det er den her:
> http://www.metrolyrics.com/lyrics/51770/Bread/Everything_I_Own

Takker for svarene

Fra : Morten Nielsen

Dato : 27-08-04 11:38

Fra : Lars Frandsen

Dato : 26-08-04 20:24

> Hejsa.
>
> Leder efter titel/artist på en sang der lyder sådan:
> I will give anything I own. I'll give up my hearth, my soul....

Det lader til, at N'Sync åbenbart har lavet en udgave af det.
Første gang, jeg hørte det var nu med Boy George.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-08-04 20:54

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Første gang, jeg hørte det var nu med Boy George.

Første gang jeg hørte den var den med Bread
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk