Erfaringer med Esenet søges
Fra : Thomas VJ

Dato : 26-08-04 18:22

Hej

Min niece i Esbjerg skal på internettet.
Derfor vil jeg lige høre om der er nogle her der vil dele ud af deres
erfaringer med esenet.

Derudover vil jeg gerne høre om erfaringer vedr. modem til esenet - hvad
skal man købe og hvad skal man holde sig fra?

På forhånd tak!

mvh
Thomas
--
dykkerteori.dk - lær at dykke på den fede måde...

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 02-09-04 01:23

Har selv Esenet..
Lige den seneste tid har der været en del problemer(stod der på deres
hjemmeside..) , men personligt har jeg ikke mærket noget til det.. Bruger
selv Motorolas SB4200.. har hørt at den nyeste model er ustabil. Men modemet
koster en 600-700,- i Bilka i Esbjerg, og har selv den mindste hastighed på
256/64 til 93,- pr. mdr. og jeg har ingen problemer hverken med surfen eller
når jeg spiller first person shooter spil..

MVH.
DN