musikstykke i smuglerjagt
Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-08-04 18:47

Tv2 har lige genudsendt reportageholdet :Smuglerjagt og det er et
gennemgående stykke musik i udsendelsen som jeg synes lyder rigtig godt. Er
der nogen der kender det og hvem der har lavet det ?

Allan Jørgensen

Fra : Brizz

Dato : 25-08-04 19:13

> [...]
Er
> der nogen der kender det og hvem der har lavet det ?

Er lige i tvivl om det var der jeg hørte det musik men hvis jeg husker
rigtigt er det Morsheeba fra deres forrige album..

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : bettersexinc

Dato : 25-08-04 19:30

Morcheeba

mvh bsi

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-08-04 19:48

"bettersexinc" <you@cant.mail.me> wrote in message
> Morcheeba

hehe ja det spurgte google også om det ikke var det jeg mente

har nu været inde på deres hjemmeside http://www.morcheeba.net/

og der var der kun musik med vokal

Det jeg søger er et instrumental stykke der kører kun med trommer + der er
også et stykke med fløjte der spiller på en sørgelig måde.. damn det gør det
ikke nemt hva

Allan Jørgensen

Fra : Brizz

Dato : 26-08-04 10:12

> [...]
> også et stykke med fløjte der spiller på en sørgelig måde.. damn det gør

Nu hev jeg sq CD'en frem og lyttede. Som jeg tidligere skrev er jeg i tvivl
om hvilket nummer det egentlig er da jeg halv sov under udsendelsen. Men jeg
er stadig sikker på det er morcheeba og det nummer der hedder The Sea. Den
er nummer 1 på det album der hedder Big Calm. Prøv og lyt på det. engang.
Men er ret sikker på det er det.
Når du så siger det er instrumentalt. Så har produktions selskaber nogen
gange adgang til ting som vi ikke har. Som fx instrumentale versioner.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 26-08-04 22:01

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> [...]
> Når du så siger det er instrumentalt. Så har produktions selskaber nogen
> gange adgang til ting som vi ikke har. Som fx instrumentale versioner.

hmm var igen inde på deres side og lytte til det nummer og kan med sikkerhed
sige det ikke er det nummer desværre

Allan Jørgensen

Fra : Brizz

Dato : 27-08-04 07:44

> hmm var igen inde på deres side og lytte til det nummer og kan med
sikkerhed
> sige det ikke er det nummer desværre

Så husker jeg forkert også kan jeg nok ikke hjælpe. Desværre
Men når du finder ud af det så skriv lige herinde hvad det var. Gerne i en
ny tråd
Har du prøvet at skrive til DR eller var det TV2?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 27-08-04 20:13

> [...]
> ny tråd
> Har du prøvet at skrive til DR eller var det TV2?

hehe har skrevet til dem så det blir spændende at se om jeg får et svar ?

skal nok fortælle det hvis jeg får det at vide

Allan Jørgensen

Fra : Peter G.

Dato : 28-08-04 08:27

Allan Jørgensen <allan.c.jorgensenFJERNDYRET@KATget2net.dk> writes:

> har nu været inde på deres hjemmeside http://www.morcheeba.net/
>
> og der var der kun musik med vokal

Morcheebas seneste album "Charango" er udgivet i en begrænset udgave med
en bonusplade der består af numrene som instrumentalversioner. Måske er
det en af disse?

--
Regards, Peter
Topposters and other annoying elements will be killfiled in silence.

Fra : bettersexinc

Dato : 28-08-04 16:28

Måske er det "get along" ??
Der er godt nok ikke en fløjte at høre nogen steder, men det er den eneste
der kunne lyde lidt der hen ad.....

mvh bsi

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 29-08-04 17:08

> Måske er det "get along" ??
> Der er godt nok ikke en fløjte at høre nogen steder, men det er den eneste
> der kunne lyde lidt der hen ad.....

tja efter at jeg har fået besked ad TV2 så vil jeg sige at fløjten måske
godt kunne være en klarinet

Ja de svarede mig sørme :-0

[copypast on]
Kære Allan Jørgensen.
Tak for henvendelsen.
Musikken stammer fra Peter Gabriels album "Passion".
Med venlig hilsen,
Martin Andersen
Informationsafdelingen
TV 2/DANMARK
[copypaste off]

ja jeg havde aldrig gættet på ham.....

godt at der var søndags åbent i den lokale cd-pusher
for jeg kan så sige at det er numrene :
3,4 og 5 : Of These. hope/ Lazarus raised/ Of These. Hope -reprise.

Allan Jørgensen

Fra : Brizz

Dato : 29-08-04 17:34

> [...]
> for jeg kan så sige at det er numrene :
> 3,4 og 5 : Of These. hope/ Lazarus raised/ Of These. Hope -reprise.

Takker for info da og flot de svarede dig

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 29-08-04 17:46

> Takker for info da og flot de svarede dig

selv tak, selvom det var lidt af et vildspor du ledte mig ud på

Allan Jørgensen

Fra : Brizz

Dato : 31-08-04 00:33

> selv tak, selvom det var lidt af et vildspor du ledte mig ud på

Ja det må man sige....men var ret sikker og der var også en anden der skrev
det samme. Men der kan man bare se

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk