Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
lånetilbud fra kreditforening fejl / bevid~
Fra : claus v

Dato : 25-08-04 18:15

Hej Gruppe

i forbindelse med en låneomlægning i huset havde vi en rådgiver der gav et
tilbud og vurderede boligen
hun sagde selv under samtalen at vi havde fået rabat fordi vi havs´de status
som kernekunder

på tilbuddet stod der et lånesagsgebyr på 1050 kr hun sagde at vi havde fået
1000 kr i rabat
fint nok

ydermere sagde hun at hvis lånet var under 60% af vurderingen så ville vi
yderlig spare lidt på bidraget

vi siger ja til tilbuddet tager et par dage efter ind og skal skrive papirer
og gher synes jeg det gik lidt galt

for det første undrer det mig at den månedlige ydelse ligger lidt over det
tilbud vi fik spørger så om ikke det skulle blive billigere da det jo viser
sig at lånet ligger under de 60%
rådgiveren regner lidt på det og finder ud af at der er sket en fejl laver
nogen nye papirer
og vupti har vi sparet ca 600 kr om året fint nok

vi skriver under

da jeg kommer hjem sammenligner jeg tallene fra tilbuddet og det vi har
underskrevet og opdager at lånesagsgebyret nu pludselig er 1950 kr og ikke
de 1050 som på tilbuddet
ringer straks til rådgiveren som nu påstår at lånesagsgebyert i mellemtiden
er stegetfra 2000 til 3000 kr og at vi derfor stadig har fået
kernekunderabat.
jeg siger selvfølgelig at det burde vi være orienteret om og rådgiveren går
så med til at give os lånet til de oprindelige 1050

det der undrer mig er jo at der sker 2 for mig store fejl i en så simpel
låneomlægning
er der andre der har oplevet noget lignende

claus