450000,- søges 3 mdr
Fra : zin

Dato : 09-05-01 14:14

Hej jeg har fået en ide som jeg nu mangler penge til.
Det vil sige at jeg skal bruge ca 450000,- i ca 3-4 mdr
Jeg vil betale 520000,- tilbage efter 3-4 mdr.
Kontakt mig på

zin@c.dk

Hilsen Peter

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 09-05-01 16:12

"zin" <zin@c.dk> writes:
> Hej jeg har fået en ide som jeg nu mangler penge til.
> Det vil sige at jeg skal bruge ca 450000,- i ca 3-4 mdr
> Jeg vil betale 520000,- tilbage efter 3-4 mdr.

15% på 3-4 måneder? Uden kreditcheck?

Stiller du dine knæskaller i kaution?
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-05-01 23:40

On Wed, 9 May 2001 15:13:52 +0200,
zin <zin@c.dk> wrote:
>Hej jeg har fået en ide som jeg nu mangler penge til.
>Det vil sige at jeg skal bruge ca 450000,- i ca 3-4 mdr
>Jeg vil betale 520000,- tilbage efter 3-4 mdr.

Det er vel bare at få 2-3 expresslån mens du venter.

--
Povl H. Pedersen - Please send unsolicited advertising to abuse@whitehouse.gov
Position: N 56 09 37 - E 010 12 29

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 12-05-01 20:19

"zin" <zin@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg har fået en ide som jeg nu mangler penge til.
> Det vil sige at jeg skal bruge ca 450000,- i ca 3-4 mdr
> Jeg vil betale 520000,- tilbage efter 3-4 mdr.

Hvis du har en godt formuleret forretningsplan, så prøv Teknologisk
Innovation. Der vil du kunne søge op til 750000, men det kræver at ideen
er gennemtænkt og skriftligt formuleret.

Uden en gennemtænkt forretningsplan får du nok svært ved finde
risikovillig kapital.....

Hilsen
Lars H. Fischer