C&C Travel
Fra : Niels Erik Pedersen

Dato : 25-08-04 14:21

Hej!
Er der nogen her i gruppen som kender C&C Travel, såvel god som dårlig
omtale.
MVH
NEP

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-04 14:53

"Niels Erik Pedersen" <niels-erik@pedersen.tdcadsl.dk>
skrev i en meddelelse news:412c921f$0$246$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej!
> Er der nogen her i gruppen som kender C&C Travel, såvel god som dårlig
> omtale.

Jeg har kun gode erfaringer med C&C, og skal afsted igen
til december (Coco Beach) for 5 gang.
Selvfølgelig må der da også være nogle der har dårlige
erfaringer med dem, men generelt møder man kun tilfredse
kunder på turene.
Hvor har du tænkt dig at tage hen ?

Venligst
Palle Jørgensen

Fra : Niels Erik Pedersen

Dato : 25-08-04 15:15

"Palle Jørgensen" <marked.at.webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> Selvfølgelig må der da også være nogle der har dårlige
> erfaringer med dem, men generelt møder man kun tilfredse

Tak for svaret, jeg har tænkt på en tur til Mexico til vinter, men jeg havde
aldrig hørt om C & C Travel som jo har en god hjemmeside.
Hilsen
NEP

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-08-04 17:17

Vi har været med C&C til Vietnam/Cambodia og til Argentina/Brasilien,
og vi har gode erfaringer.

Du skal være klar over, at rejseformen kræver, at du kan klare dig
selv - der er ikke tale om grupperejser med guider. C&C ordner
indkvartering og det meste af transporten, men ellers er du faktisk på
egen hånd. Det er faktisk en af de positive ting ved C&C, efter vores
mening!

Mvh
Henrik Pedersen

Fra : Kaj

Dato : 28-08-04 08:15

Henrik Pedersen <h.bendix@SLETDETTEget2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ehepi0lusnl2ehn05bile1jvqagcrisipv@4ax.com...
> [...]
> indkvartering og det meste af transporten, men ellers er du faktisk på
> egen hånd. Det er faktisk en af de positive ting ved C&C, efter vores

Kunne man få et link?

Mvh

Kaj

---

> [...]