afskrivning af udlejningsværksted
Fra : Keith Held

Dato : 24-08-04 22:02

Jeg har en ejendom hvorpå der er et autoværksted som er udlejet,
værkstedet er blevet indrettet i et maskinhus og er ikke med i
ejendommens vurdering (nedlagt landbrug). I værkstedet er lift, blevet
støbt gulv, isoleret, indstalleret varme m.m.
Kan jeg få værkstedet værdisat/vurderet og medtaget i min ejendoms
vurdering og så begynde at afskrive værkstedet i mit
udlejningsregnskab?

Keith

Fra : Peder Porse

Dato : 29-08-04 20:06

Hvorfor mener du ikke bygningen er med i ejendomsværdien..er den ikke
med i BBR?
pp

Fra : Keith Held

Dato : 30-08-04 20:54

Det er ikke vurderet efter at der er blevet lavet værksted. Før
var det en stålhal (maskinhus) med jordgulv.

Keith

Fra : Peder Porse

Dato : 31-08-04 19:06

Det blir det i givet fald pr. 1/10 2004 og du får meddelelse i foråret
2005.
pp

Fra : Peder Porse

Dato : 31-08-04 19:08

Jeg kan ikke tage stilling til om du kan afskrive..det har jeg ikke
forstand på..*SS* men hvis du ønsker en vurdering af ejendommen MED
nybuggeri og uden den gamle bugning beder du ToldSkat i dit område om en
vurdering i henhold til vurderingsloves § 4.

Du skal betale omkring 410 kr. for fornøjelsen.
pp