Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Regnskab i mindre firma?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 24-08-04 20:50

Hej, jeg vil gerne starte et mindre firma op, det er service ydelser jeg vil
komme
til at sælge, men jeg ander INTET om regnskab, hvor er der et sted man kan
lave et
kursus eller kan lære det på anden vis via nettet????

Henrik Silkeborg

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-08-04 21:05

Henrik (Silkeborg) wrote:

> [...]
> lave et
> kursus eller kan lære det på anden vis via nettet????

Prøv at spørge i news:dk.erhverv. Tjek også din kommune, mange kommuner
tilbyder opstartshjælp til nye virksomheder, heriblandt vist nok også
let indføring i krav til regnskab.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Virksomhedsejeren

Dato : 26-08-04 16:28

> Prøv at spørge i news:dk.erhverv. Tjek også din kommune, mange kommuner
> tilbyder opstartshjælp til nye virksomheder, heriblandt vist nok også
> let indføring i krav til regnskab.

Alt efter hvor i landet det er kan personen, få op til 7 timers hjælp, fra
en revisor, eller advokat, dog må ingen af disse lave regnskabet, men de må
i disse timer, vise og vejlede.

Virksomhedsejeren.