Thunderbird og sletning på server ?
Fra : tommy olesen

Dato : 24-08-04 20:05

hej, kan man også slette mail direkte på serveren før det bliver hentet ned
på min pc ( outlook kan, men overvejer skift til Thunderbird ).

mvh, tommy

Fra : Anders Lund

Dato : 24-08-04 21:18

tommy olesen wrote:
> hej, kan man også slette mail direkte på serveren før det bliver hentet ned
> på min pc ( outlook kan, men overvejer skift til Thunderbird ).

Tænker du på regler? Det kan man godt - ihvert fald POP3 servere.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : tommy olesen

Dato : 25-08-04 21:49

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Tænker du på regler? Det kan man godt - ihvert fald POP3 servere.

køre du så også med særskildt spamfilter, eller kan det ordnes via
Thunderbird ?

mvh, tommy

Fra : Anders Lund

Dato : 27-08-04 13:18

tommy olesen wrote:

> køre du så også med særskildt spamfilter, eller kan det ordnes via
> Thunderbird ?

Jeg kører med en særskilt spamfilter, som sætter en headder i mailen,
hvor der står om det er spam eller noget andet. Så sortere Thunderbird
mine mails ud fra det. Samtidig lære jeg også Thunderbirds filter op -
ikke at det har nogen praktisk betydning for mig.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk