Hotel i Rom
Fra : Carsten Keller

Dato : 24-08-04 17:24

Hej gruppe.
Vi skal et smut til Rom i efterårsferien (14-18. oktober), og skal jo så
have et eller andet at bo i. Er der nogen der har nogen anbefalinger? Det
behøver ikke være en suite, vi skal jo nok bare sove der, men rent, pænt og
nogenlunde centralt vil da være at foretrække.
Hvad er prisniveauet sådan ca.? Er jeg virkelig nødt til at bløde lige under
100 euro pr. nat?

Takker

Keller

Fra : Jesper

Dato : 24-08-04 17:39

"Carsten Keller" <keller@no-more-swen-post12.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Takker
>
> Keller
>
>Det er vist ret dyrt - under alle omstændigheder.
Jeg mener dog at sterling kører nogle tilbud med 4 nætter for 3 nætters
pris. Tjek selv.
http://www.sterlingticket.hotelconnect.co.uk/
Ellers bruger jeg:
http://b2b.hotelclub.net

/Jesper

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 24-08-04 19:07

Hej Keller.
Jeg er netop vent hjem fra bl.a. et par dage i Rom, og boede på Hotel
Piemonte, ca. 2 min. gang fra hovedbanegården Termini.
Hotellet var 3-stjernet, med ok morgenbuffet, til ? 90,-, pr. nat for et
dobbeltværelse.Rent og venligt og særdeles imødekommende personale.
Et pænt hotel i et ikke så pænt kvarter. Når vejret er godt kan man gå
langt, og ca. 20 min. til colloseum bør f.eks. ikke afskrække.
God fornøjelse! Det var vores første møde med Rom, men absolut ikke det
sidste.
Mvh Niels