Uønsket SMS
Fra : Connor

Dato : 24-08-04 15:22

Hej

Den person der har haft mit mobilnr. før, har tilmeldt sig en form for
automatisk SMS service. Det hjælper ikke at sende beskeder tilbage og
Sonofon må ikke oplyse hvem det kommer fra.
Det drejer sig om nogen beskeder der fortæller om ændringer i hovedstadens
trafik. (Sandsynligvis bustrafik.) Nummeret de kommer fra er: 22150619
Håber der er nogen der ved hvad jeg skal gøre for at blive afmeldt.

Med venlig hilsen
Johnny

Fra : Rander

Dato : 24-08-04 16:06

Tue, 24 Aug 2004 16:21:56 +0200 brugte Connor 13 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>trafik. (Sandsynligvis bustrafik.) Nummeret de kommer fra er: 22150619
>Håber der er nogen der ved hvad jeg skal gøre for at blive afmeldt.

Ring til HUR Kundecenter, tlf. 36 13 14 15 (åbent alle dage 7:00 21:30).
Bed om TrafikInfo og forklar dem situationen...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Kasseret p.gr. af at det ene ben er skævt, som følge af bræk. (Skadesanmeldelse)

Fra : Connor

Dato : 24-08-04 18:27

Tak for dit svar.
Jeg skal ringe til marketsafd. imorgen.

M.v.h

Fra : Rander

Dato : 24-08-04 22:07

Tue, 24 Aug 2004 19:27:24 +0200 brugte Connor 30 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Tak for dit svar.
>Jeg skal ringe til marketsafd. imorgen.

Fino. I mellemtiden kan du så trods alt glæde dig over at SMS'erne ikke
koster noget at modtage!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Enhver har sin fulde frihed, så længe han ikke benytter sig af den. (Helge Krog)