Hvorfor er meddelelserne ikke tilgængelige~
Fra : anders

Dato : 24-08-04 09:23

Hej

Jeg har poster etspørgsmål i dk.kultur.sprog
(news:412a6cf4$0$214$14726298@news.sunsite.dk). Jeg har været inde og
kiggeet par gange om der er kommet nogle svar. Det her der, men når jeg
åbner dem får jeg at vide at "meddelelsen findes ikke længere på serveren".
Dette gæler også for et svar jeg selv har postet i en anden tråd. På datoen,
kan jeg seat de er postet i dag, så det er ikke fordi de falder for
aldersgrænsen, og det drejer sig om rigtig mange svar, så jeg tror ikke på
at folk har trukket deres svar tilbage.

Nogen her, der ved hvad der er galt? (Nu håber jeg, det er muligt for mig at
æse jeres svar)

Mvh
Anders

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-08-04 10:46

anders skrev:

> [...]
> inde og kiggeet par gange om der er kommet nogle svar. Det her
> der, men når jeg åbner dem får jeg at vide at "meddelelsen

Mærkeligt. Jeg kan fint se fem svar i den pågældende tråd. Her er
newslink til et par af dem (prøv evt. at se hvad der sker hvis du
dobbeltklikker på dem):

> Nogen her, der ved hvad der er galt? (Nu håber jeg, det er
> muligt for mig at æse jeres svar)

Har du prøvet at genindlæse gruppen?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : anders

Dato : 25-08-04 10:09

Nu virker det også for mig igen.
Synes bare detvar sjovt at jeg kunne se der var kommet nogle svar, men jeg
fn at vide de ikke var tlgængelige længere. Gik jeg ind på groups.goolge, så
kunne jeg heller ikke finde svarene.

Men hvorom alting er, så funker det igen!

Mvh
anders

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-08-04 11:58

anders skrev:

> Nu virker det også for mig igen.

Det samme har jeg også hørt fra en der spurgte i dk.velkommen -
formentlig har Sunsite igen fået styr på deres server.

> Synes bare detvar sjovt at jeg kunne se der var kommet nogle
> svar, men jeg fn at vide de ikke var tlgængelige længere. Gik
> jeg ind på groups.goolge, så kunne jeg heller ikke finde
> svarene.

Når Google Groups ikke har dem, er det sikkert på grund af at de
har længere opdateringstid end normale newsservere.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Anders Lund

Dato : 24-08-04 11:33

anders wrote:

> Nogen her, der ved hvad der er galt? (Nu håber jeg, det er muligt for mig at
> æse jeres svar)

Samme problem er opstået her, når jeg kigger nyhedsgrupper igennem
SunSite. CC newsservere er fine nok.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 24-08-04 14:50

Anders Lund wrote:

> Samme problem er opstået her, når jeg kigger nyhedsgrupper igennem
> SunSite. CC newsservere er fine nok.

Det virker igen... jeg har ikke fortaget mig noget for at få det til at
fungere. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk