Stegte hjerter?? Hvor i Aarhus
Fra : B Joergensen

Dato : 24-08-04 05:43

Er der nogen i gruppen der kender et sted i AArhus
der har hjerter i floedesovs paa deres normale
menu. Besoeger byen i begyndelsen af september.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-08-04 08:35

"B Joergensen" <bjarnehk@netvigator.com> writes:

> Er der nogen i gruppen der kender et sted i AArhus
> der har hjerter i floedesovs paa deres normale
> menu. Besoeger byen i begyndelsen af september.

Mit bedste bud vil være Raadhuus Kafeen, men jeg ved ikke om de har
fået det på spisekortet. Men prøv da og ring til dem.

http://raadhuus-kafeen.dk

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt