Hjemmesider til katteopdrættere eller katt~
Fra : Brian Emilius

Dato : 23-08-04 18:51

Hej alle katteelskere!

Emilius Consult er et Internet-firma, der tilbyder at lave hjemmesider til
katte-opdrættere eller bare til alm. katteelskere, der ikke nødvendigvis går
op i det dér med katte med hud og hår.

Firmaet har stor erfaring indenfor området og er også webmaster for Felis
Danica.
Priserne er lige til at betale; alt fra kr. 500,- og op.

Er du interesseret, så tag et kig på vores hjemmeside: www.emilius.dk.

Venlig hilsen
Brian Emilius, projektleder

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 24-08-04 15:29

Ja nu der er gang i PR indlæggene vil jeg da gerne lige slå et slag
for ham der har lavet min hjemmeside.
Jeg har før haft svært ved at få min hjemmeside opdateret korrekt og
ikke mindst regelmæssigt, men nu logger jeg blot ind på en
administrationsside,
og udfylder det lige så simpelt og enkelt som en gæstebog.

Han hedder Daniel Borg og hans hjemmeside er www.sajbar.dk, hvor I kan
læse mere om hvordan en sådan side laves nøjagtig som du ønsker du
ønsker det.

Han kan også kontaktes direkte pr. mail sajbar@sajbar.dk for at høre
nærmere om præcis jeres muligheder og priser.

Fra : Jane

Dato : 24-08-04 16:28

Brian Emilius skrev i <news:cgdaq6$7u2$1@news.cybercity.dk>:

> Emilius Consult er et Internet-firma, der tilbyder at lave hjemmesider

Jeg kan altså ikke lade være med at syntes det er så morsomt
når folk tilbyder at lave hjemmesider og ikke engang kan
lave sin egen side så den validerer.

FUT dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Jane - kan ikke lide sider der ikke validerer
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk