Skat af løn fra ambassade??
Fra : JK

Dato : 23-08-04 13:24

Kære gruppe

Jeg ved ikke helt, om dette er det rigtige forum, men jeg forsøger mig
alligevel.

Hvis man er ansat på en udenlandsk ambassade i Danmark - hvordan
betaler man så skat? Er det efter normale danske forhold, eller er man
reelt ansat i et andet land? Hvis man er ansat i et andet land, hvem
betaler man så skat til?

Håber I kan hjælpe

Mvh
JK

Fra : Christian Giannaris

Dato : 31-08-04 08:34

"JK" <jacobkwon@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> betaler man så skat? Er det efter normale danske forhold, eller er man
> reelt ansat i et andet land? Hvis man er ansat i et andet land, hvem

Engang skulle man så betale B-skat til Danmark, men det ved jeg ikke om det
begreb stadig eksisterer.

Fra : Simon

Dato : 06-09-04 18:30

Hej JK,

Jeg har arbejdet på en Ambassade - man skal selv opgive hvad man
tjener til told&skat. Ambassaden er ikke forpligtet og gør det normalt
heller ikke.

mvh

SN

Fra : Simon