Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Koder for lånetype
Fra : ej backup

Dato : 23-08-04 07:41

Halløj NG!

Jeg har brug for lidt hjælp, og håber I er klar med den!

i forbindelse med ovberdragelse af nogle patebreve, skal man jo angive
hvorvidt der er tale on annuitetslån, serielån, mixlån, indekslån
eller lån med rentetilpasning.

Ordlyden er som følger:

Pantebrevet forrentes og afdrages fra 1/10 1996. Der betales en fast
årlig ydelse på x,xx% af hovedstolen, hvoraf x,xx% p.a. af det til
enhver tid skyldige beløb er rente, medens resten er afdrag.

Er der her tale om et mixlån?

Jeg håber I kan hjælpe (relativt hurtigt...) da jeg ikke er helt på
hjemmebane!

vh

JeJ

Fra : Diesell

Dato : 23-08-04 10:05

"ej backup" <ejbackup@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> årlig ydelse på x,xx% af hovedstolen, hvoraf x,xx% p.a. af det til
> enhver tid skyldige beløb er rente, medens resten er afdrag.

Nej, der er tale om et annuitetslån.

---
Jesper - ejendomsmægler, valuar