datakabel /usb
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-04 22:50

Er der nogen der ved hvor man kan købe et datakabel (usb) til nokia
3200, til en rimelig pris.
Indtil videre har jeg set det til 4-500 kr., det syntes jeg er lige i
overkanten for en stump ledning.

--
mvh kajo

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 23-08-04 00:08

349 hos thansen er det billigste, jeg lige kan finde

/Ole

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 23-08-04 08:04

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor man kan købe et datakabel (usb) til nokia
> 3200, til en rimelig pris.
> Indtil videre har jeg set det til 4-500 kr., det syntes jeg er lige i
> overkanten for en stump ledning.

Hej Kajo

jeg har dem i min webshop til 75,- (dog har jeg kun til seriel)

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-04 22:06

"www.Guezz-Shop.dk" <news2@guezz.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har dem i min webshop til 75,- (dog har jeg kun til seriel)

Kan det bruges sammen med Nokias PC Suite?

--
mvh kajo

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 24-08-04 13:56

> Kan det bruges sammen med Nokias PC Suite?

Ja Det kan naturligvis bruges sammen med Nokia's PC Suite

/Frank

Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 05-09-04 12:10

"" skrev d. 22-08-04 22:50 dette indlæg :
> [...]
> 3200, til en rimelig pris.
> Indtil videre har jeg set det til 4-500 kr., det syntes jeg er lige i

til 249,- + porto

http://www.kandu.dk/