Logitech Internet Navigator - F-lås
Fra : Casper Bang

Dato : 22-08-04 12:41

Hej,

Jeg har følgende keyboard:
http://www.logitech.dk/index.cfm?countryid=4&languageid=15&page=products/details&contentid=5013&crid=1&detail=2

På det keyboard er der en extra funktion for hver f-tast - funktioner som
jeg finder ubrugelige.
Mit problem er bare at når computeren tændes, står keybaordet til at bruge
de extra funktion som default!
Det vil sige, at før jeg kan bruge min Ftaster (f.eks. F5 til at opdatere en
side), skal jeg trykke på en "F-lås" tast.

Kan man på en eller anden måde få keyboardet til at have F-lås slået til
default?

Håber i kan hjælpe :) Det er et lille irritationsmoment for mig, at en
F-tast ikke altid gør som jeg beder den om.

Fra : Leony

Dato : 22-08-04 14:10

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev
i en meddelelse news:41288642$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Kan man på en eller anden måde få keyboardet til at have F-lås slået
> til default?

Måske denne hjælper:
http://www.jjmb.nl/notes/detail.php?Detail=1&NID=125

Hvis den ikke gør, så søg videre via Google.
Søgeord kunne være f-lock fix eller lignende.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Casper Bang

Dato : 22-08-04 15:14

> Måske denne hjælper:
> http://www.jjmb.nl/notes/detail.php?Detail=1&NID=125
>
> Hvis den ikke gør, så søg videre via Google.
> Søgeord kunne være f-lock fix eller lignende.

Ud fra det link, og andre jeg har fundet igennem google kan det kun rettes
hvis man bruger PS2 stikket :( Dét er da lidt surt!

Men tak for hjælpen da.

Fra : Bach|DK|

Dato : 22-08-04 18:49

Leony wrote:

> Måske denne hjælper:
> http://www.jjmb.nl/notes/detail.php?Detail=1&NID=125

Hey, har samme problem og kunne ikke få filen fra linket herover til at
virke :(

> Hvis den ikke gør, så søg videre via Google.
> Søgeord kunne være f-lock fix eller lignende.

Gjorde jeg og fandt denne:

http://www.ben.pope.name/logitech.html

Den virker her hos mig :) Måske andre kan få glæde af den.

--
Michael Bach